Gå til innhold

Anmeldelse: Kane & Lynch 2: Dog Days (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner meg mye om hovedproblemet mitt med spill om dagen. At konsoll tar over fører til HORIBEL grafikk i forhold til det en pc egentlig klarer, problemet er at de fleste spill blir laget med Konsoll i tankene. Håper flere en Blizzard starter å satse 100% på PC igjen og at salget går opp.

 

Ja, synes den ærketypiske konsoll grafikken som vises her er utrolig dårlig. Etter grafikken kam man jo ta med det som blir nevnt i artiklen med autohide etc - FPS, RPG, Stragegi sipll er best på PC. Kjøp pc spill folkens ).

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
De er bare to forvirrede, brølende fjols som løser alle problemene sine ved hjelp av kuler.

 

Fikk meg en god latter av den. :lol:

 

 

Ellers er jeg ikke helt enig i nameldelsen, jeg synes det var et artig spill, det er kanskje ikke den beste historien fortalt, men jeg synes den var fengende nok til at jeg ville fortsette. :)

 

Dog er jeg enig i at det er for kort. Det er noe som ikke stemmer når man kan runde spillet på en kveld.

Lenke til kommentar

Det forrige spillet i serien styrte jeg lett unna etter en prøverunde i demoen, men K&L 2 sin demo gav meg bare spørsmålstegn. Jeg vet at jeg liker den visuelle stilen svært godt og utgangspunktet er ok, men jeg klarer ikke å kjøpe dette for fullpris. Det at (middelmådig) skyting er det eneste spillet består av og at det er så alt for kort er store minuser i boka. Kommer helt sikkert til å kjøpe det billig fra utlandet når den tid kommer, men jeg betaler ikke 500kr for å oppleve den visuelle stilen.

Lenke til kommentar

Bra dette fikk dårlig. Kane & Lynch er selve symbolet på alt som er feil i spillindustrien.

 

Narrativt fokus (som rett nok går fra Michael Mann-film til "lolwut" ca halvveis), forsøk på mekanisk innovasjon og karakterer med litt mer personlighet enn det som kreves for å kunne levere snarky oneliners?

 

Det er synd at de insisterer på å pakke inn K&L-spillene i et halvgjennomført (men gjennomført kjedelig) TPS-skall, for alt utenom gameplayet er veldig spennende.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...