Gå til innhold

Sniktitt: Deus Ex: Human Revolution (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter traileren som kom for ikke så lenge siden, ble jeg meget skeptisk til dette. Hvordan kommer sånt igjennom kvalitetskontroller? o.O

Men denne sniktitten lover godt, eller i allefal mye bedre enn det jeg har fått inntrykk av så langt.

Blir spennende å se hvordan det ferdige produktet blir :)

 

CG filmen du tenker på som er en av tidenes beste spilltrailere noensinne i menneskets historie ?

Lenke til kommentar

Etter traileren som kom for ikke så lenge siden, ble jeg meget skeptisk til dette. Hvordan kommer sånt igjennom kvalitetskontroller? o.O

Men denne sniktitten lover godt, eller i allefal mye bedre enn det jeg har fått inntrykk av så langt.

Blir spennende å se hvordan det ferdige produktet blir :)

 

CG filmen du tenker på som er en av tidenes beste spilltrailere noensinne i menneskets historie ?

 

Vent, hæ? Har vi sett samme trailer?

Lenke til kommentar

Etter traileren som kom for ikke så lenge siden, ble jeg meget skeptisk til dette. Hvordan kommer sånt igjennom kvalitetskontroller? o.O

Men denne sniktitten lover godt, eller i allefal mye bedre enn det jeg har fått inntrykk av så langt.

Blir spennende å se hvordan det ferdige produktet blir :)

 

CG filmen du tenker på som er en av tidenes beste spilltrailere noensinne i menneskets historie ?

 

Vent, hæ? Har vi sett samme trailer?

 

Det har vært en CG trailer og senere en "in-game" trailer, så dere snakker sannsynligvis om forskjellige ting.. Personlig kan jeg ikke huske at den siste var så forferdelig heller, selv om det selvfølgelig blir mindre imponerende.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Det har vært en CG trailer og senere en "in-game" trailer, så dere snakker sannsynligvis om forskjellige ting.. Personlig kan jeg ikke huske at den siste var så forferdelig heller, selv om det selvfølgelig blir mindre imponerende.

 

For meg var de som natt og dag. CG-traileren var urimelig stilig, mens gameplay-videoen avslørte et spill med varierende kvaliteter.

 

Uansett er jeg fortsatt på gjerde når det gjelder denne tittelen, for tanken bak er veldig spennende og interessant - det spørs bare om jeg egentlig føler noe for gjennomføringen av de samme ideene.

Lenke til kommentar

grafikken syntes jeg de kan stille ned mange hakk, så lenge spillbarheten blir i nærheten til det første deus spillet. likte spillet så godt at ikke en eneste eske var urørt på hver gjennomspilling. mange spill har blitt helt ødelagte av overfokus på grafikk. og håper eidos ikke gjør samme feilen som med 2'rn. der alt fokus var på grafikk, og ikke på spillbarhet. som jeg husker det virka det som det var enorm inputlagg uansett innstillinger.

Lenke til kommentar
Human Revolution er et førstepersons skytespill i kamp, da med unntak av enkelte situasjoner. Én av disse er når du tar dekning, da er spillet plutselig i tredjeperson.

 

Jeg håper inderlig at dette kan skrues av. :<

 

 

Vet ikke helt hva jeg synes om akkurat det, men det virker som de var positivt innstilt til hvordan det fungerer i spillet, og jeg håper det betyr at det er godt gjennomtenkt og utført på en måte som ikke bryter med rytmen i spillet. Jeg elsket virkelig det første spillet, og fullførte det tre eller fire ganger. Det andre var en skuffelse, og jeg gadd aldri å fullføre det fordi lysten til å spille det forsvant helt etterhvert. Så jeg håper at denne tittelen vil være tro mot det første spillet, og gi oss den samme spillegleden. Kjøper det uansett, for det virker allerede som det vil bli mye bedre enn "Invisible War".

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...