Gå til innhold

Tilbake til korstogene (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det vært en dårlig skjult hemmelighet i lengre tid at Paradox skal lage et nytt CK. Dessverre er det noen løker som på død og liv skal ha Victoria 2 først :mad:

 

Men det er nå kjekt å få en dato (eller i et kvartal i alle fall) bekreftet.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

PI er i fritt fall på mange måter, for å overdrive litt. HOI3 var elendig med release, og er forsatt et dårlig spill. Victoria 2 har enda noen måneder på seg, men sliter også med store problem. Med crusader kings 2 bør virkelig PI sjerpe seg, de har mistet utrolig mye av sånn credibility de siste året, og slik jeg ser det an nå, er det bare en av mange dårlige spillutigvere som ikke bryr seg om fanbasen i det hele tatt.

 

Og det er skuffende, siden PI har vært veldig bra, med et fantastisk modding community. Jeg ser ikke for meg at dette forsetter med en ny farse av et spill.

Lenke til kommentar

Kødder du??? PI er en av svært få spillutviklere som virkelig bryr seg om fanbasen. Det gjorde de før, og det gjør de egentlig i enda større grad nå! HoI3 var en katastrofe, men V2 er veldig bra allerede. Deres beste release noensinne. Aldri har de kommet med et så stabilt og velpolert spill på releasedagen.

Lenke til kommentar

Dere er egentlig begge på jorde.

 

Grunnen Hearts of Iron 3 ble som det ble, var for det var for stor etterspørsel etter spillet, samt de måtte utgis pga økonomien demmes måtte holdes på plass.

 

Paradox er ikke som Valve, ei som andre utviklere.

De er en gjeng med Indie utviklere, som så vit har kommet seg inn i markedet. Det er derfor de har den gode support samfunnet på forumene demmes.

Hearts of Iron 3 skulle egentlig bare ha 3 patcher, men de greide å presse ut en fjerde, for de ville gjøre det så godt de kunne.

 

De må sleppe ut spill med jevne mellomrom for å engang tjene nokk penger.

 

 

Dere er altfor griske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...