Gå til innhold

Hint om nytt Bethesda-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg tar livet av meg hvis de ikke slipper et Elder Scrolls spill snart! Fint at de hører på folket og legger litt mer inn i animasjoner også, ettersom det er det eneste jeg kan kritisere Bethesda for. Elder Scrolls serien er uten tvil noen av de aller beste spillene som noen gang er laget, spør du meg.

Lenke til kommentar

"Howard går naturligvis ikke i detalj om det nye spillet, men forteller at det representerer et større teknisk sprang fremover enn det vi fikk mellom Oblivion og Fallout 3."

 

Finnes det tekniske forskjeller mellom disse 2 i det hele tatt? Jeg har ikke merket til noe i så fall. Det er jo samme motor, system og grafikkvalitet så vidt jeg kan se.

 

 

EDIT: Jeg håper faktisk på et nytt Terminator-spill fra Bethesda. De gamle var suverene i sin tid. Beste Terminator-FPS som finnes.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Ahh orgasmiske nyheter. Det må være TES V, å la det være TES V. :w00t:

 

Hvis de ikke kommer med info om TES V snart vet jeg ikke om jeg klarer å holde mine morderiske instinkter tilbake. Hører du Todd Howard? Hører du? :angry:

 

Et TES-MMO, nei fysj og fy. Vask munnen din gutt. Det vil vi ikke ha noe av. :thumbdown: Det er TES V som gjelder, alt annet er sekundært.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Herre, nå har jeg ventet på at TES V skal bli annonsert i så mange år, at jeg virkelig håper at det er snakk om akkurat dét denne gangen. Kan ikke si annet enn at det høres sånn ut fra artikkelen, men man skal ikke hype seg for mye opp heller, dersom det ikke er prat om et TES i det hele tatt.

 

Og med "snart" mener de vel "ikke på Gamescom"?

 

Dette høres forsåvidt heller ikke ut som et MMO, som Kenny Bones er inne på. Av flere grunner:

 

Bethesda ligger under Zenimax, som også har Zenimax Online under seg, som jobber med MMOer. Om de skulle utviklet et MMO, ville det vært mye mer sannsynlig at dette studioet stod for jobben. Vi så jo at det var de som ville få jobben med et Fallout MMO, om det skulle bli noe av det (har ikke oversikt over hvordan det gikk i det søksmålet til slutt). Dessuten sier han at den tekniske utviklingen er større enn den fra Fallout og Oblivion, med andre ord kan vi anta at den er langt bedre enn slik den er i Fallout 3. Jeg tror ikke vi får se et MMO med så god grafikk (og fysikk?).

 

Og dessuten sier han jo at spillet har vært i utvikling i to år, at de er klare til å vise frem masse, og at det ikke er lenge til slippdatoen. Jeg tror ikke et MMO ville vært så høyt utviklet etter så kort tid. Også har vi jo det om ingen øvre grense for erfaringsnivåer. Selv om et MMO kan ha et slikt system, har det tidligere vært rykter om at et TES-MMO vil være mer likt World of Warcraft.

 

Men det kan jo hende jeg bare prøver å overtale meg selv om at det bare gjelder et singleplayer-TES. Vi får bare vente og se!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Det som er mest spennendet for min der er om de skal ruinere en ny tittel eller om de raser videre med sine mainstream action-rpg nye stil.

 

Sier ja takk til Elder Scrols men da skal de ikke bruke lvl systemet i Oblivion og videre forenklinger som kom som fast travel osv. Blir spennendet å se hva de kommer med nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...