Gå til innhold

Bli sjef i grottene (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dungeon Keeper 1 var magisk, toeren bra, og jeg har ofte tenkt på hvor en eventuell treer blir av.. Supert!

Dk3 ble avbrutt for at bullfrog skulle lage en annen spill serie eller noe sånt. men på DK2 så er det en trailer på DK3. men thats all there is :(

 

quote : A third episode of the Dungeon Keeper saga was underway, but opportunities to develop new intellectual properties on new platforms such as PlayStation 2 have meant that DK3 has been put on hold. There are currently no plans for another Dungeon Keeper game, however it remains an important franchise and there may be opportunities for us to pursue that direction in the future

Endret av Warec
Lenke til kommentar

Blir vel noen heftige søksmål fra EA nå :p Dungeon Keeper lissensen skulle jeg helst sett i hendene på Liohead studios. Har mer tro på de enn noe fra EA.

 

Men håper Kalypso og utviklerstudioet deres klarer å skape en verdig stedfortreder for DK serien som har stått stille så altfor lenge nå. Er litt redd for at de bare slipper et middelmådig spill og det er det. Håper også at de gjør spillet modvennelig.

Lenke til kommentar
Vi har lenge ventet på at Electronic Arts skulle få summet seg til å lage et nytt spill i den klassiske Dungeon Keeper-serien, men til nå har vi ventet forgjeves

 

Da må vi trøste oss med at den som venter forgjeves venter ikke på noe godt!

 

Er selv blant de som virkelig vil ha mer Dungeon Keeper, og dette spillet kan fort stå på min meny!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...