Gå til innhold

Nytt BioShock i skyene (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig spent på dette - en følelse som dukker fort opp er at det virker merkelig at det bygges slike ekstravagante byer histen og pisten. Og vil vi få plasmider og slikt? Er det ikke enda mer utrygt å skyte rundt seg når man er omringet av ballonger enn det er å skyte rundt seg når det kun er litt glass i mellom deg og havet?

 

For å spikke fliser: I og med at spillet finner sted i 1912 er det faktisk slik at vi ikke forlater Rapture slik det står i artikelen - Rapture besøker vi først etter å ha vært i Columbia.

 

De burde ha kalt dette noe annet enn Bioshock spør du meg. Er jo godt mulig at det blir et bra spill though.

 

Også en tanke som streifet meg, men det kan jo være denne damen i teasersekvensen er den første Little Sister? At de greier å knytte spillet opp mot de to andre tviler jeg ikke på, jeg er mer skeptisk til, som jeg skrev tidligere, at det finner sted i enda en "superby".

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Var det ikke slik at plasmids ble utviklet fra ADAM som ble utvinnet fra de sneglene på havbunnen? Da blir det litt rart hvis de skal føre videre plasmids i Bioshock Infinity. Ut i fra videoen har hun tydeligvis telekinesis. Når jeg tenker meg om var ADAM noe som ble brukt til å forandre DNA'et ditt så det er kanskje muligheter for at det finnes andre måter. På en annen side tror jeg da DNA ble oppdaget senere en 1912.

 

Thoughts anyone? :p

Lenke til kommentar

De kunne klart seg uten Bioshock-navnet, men jeg er umiddelbart veldig interessert. Både Bioshock og Bioshock 2 er knallspill, og jeg vil ha mer av det samme - kvalitetsmessig. At de endrer på plasseringen er helt greit så lenge spillet holder sanne standard som de tidligere spillene. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

De kunne klart seg uten Bioshock-navnet, men jeg er umiddelbart veldig interessert. Både Bioshock og Bioshock 2 er knallspill, og jeg vil ha mer av det samme - kvalitetsmessig. At de endrer på plasseringen er helt greit så lenge spillet holder sanne standard som de tidligere spillene. Gleder meg!

Helt enig! Dette blir vel rost opp i skyene som de to forrige :whistle:

Lenke til kommentar

Hmmm det kan da ikke vær et nytt spill når det hetter Bioshock? Veldig veldig rart! Her har eg på følelsen at dei kommer til å haste gjennom og få melket den gamle kua litt til, bare med litt oppgradert spillemotor og animasjon! Nei dette lukter råtten lang vei! Hvis dette var et nytt spill dei satset hardt på som skulle blli deres neste sukksess så hadde dem ikke brukt samme navent. Folk som ikke likte biioshock kommer til å skygge unna denne tittelen når den kommer ut i butikken, bare pga navnet

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Helt enig! Dette blir vel rost opp i skyene som de to forrige :whistle:

Zing! Håper de har skyhøye ambisjoner som de klarer å leve opp[\b] til.

Håper det ja! Er nok høyt under taket hos utviklerne B)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så rart at det heter Bioshock? Fordi det er i skyene fremfor under havet? Hva med navnet Bioshock tilsier at det foregår under vann? Jeg er iallefall himmelglad for at de gjør noe nytt og jeg har ikke tvil i min sjel om at dette vil bli det Bioshock 2 skulle ha vært.

 

Gleder meg som et barn.

Lenke til kommentar

For å dra frem ett eksempel på steder hvor navnet på spillet ikke nødvendigvis har så mye med historiens sammenheng til andre spill som viderefører tittelen, men som viderefører spillmekanikken.. Final Fantasy! Så selv om nye bio ikke henger helt sammen historie messig sammen med de tidligere så er de vel ikke de første som drar den frekkisen?

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det noen andre her som også trur detta kan bli ein stor flopp.. ? BioShock navnet står for meg i mine øyne ett undersjøisk klaustrofobisk fuktig miljø med farer rundt enhver sving med en spennende drivende historie og stoooooooort spennings nivå samt store gleder innen for nysjerrighet og skrekk? Att de skal hive BioShock verden opp i lufta er som å bestille en is og få levert ett glass... *host* .. de fjerner de hovedsaklige elementene i spillet.. det er som om de skulle sette Fallout til ett koseligt familiespill der du skal plante blomster å gå tur med zombie'ene du dyrker i jorda... IT GIVES NO COMMON SENCE!! Hva blir det neste da? DiRT 3 blir ett FPS der du skal ramme de andre sjoførene og drepe dem med AK'en du skyter ut av vinduet med ene hånda mens du røyker sigar og sier realt amerikanske settninger??

Endret av Mrpain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...