Gå til innhold

Might & Magic-annonsering på trappene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, hadde vært godt med nok et Heroes of might & magic, men jeg spiller også gjerne Might & Magic om det skulle komme et spill som er verdig de tidlige spillene. Synes Ubisoft gjorde mye riktig med 5'eren av Heroes of might & magic, så hvem vet, kanskje klarer de å kjøre Might & magic tilbake til gode gamle takter også.

Lenke til kommentar

Phelix: Jeg syntes Ubisoft gjorde mye FEIL med HMM5. De har ikke klart å balansere spillet på rett måte syntes jeg. De har heller ikke lagt så mye vekt på selve heroen i spillet som man ser i 4ern.

Personlig syntes jeg 3ern og 4ern ligger sånn ca. jevnt på terningkastet, mens 5ern bikker en ned.

 

Jeg håper de klarer å se på de gamle spillene og hente elementer fra alle som var bra. Og ikke prøve seg på en "new era" å gå på snørra.

Lenke til kommentar

Nå er dette fortsatt bare rykter ;) men faen så kult det hadde vert med et "nytt" alla gamle., 6-7-8 var fantastiske spill., bare di ik går på samme smellen som med 9eren og dark messiah.,

 

Må si 6eren var kongen i denne rekka., men fulgte opp med 7 og 8 som var fantastiske også! Ikke noe fansy grafikk pls, bare puss på det gamle så blir detta bra., Slik di gjør med diablo 3 for eksempel

 

Godt rykte!! :)

Lenke til kommentar

Lag Heroes of Might and Magic III: 2 :)

Det er lov!

Ja, det er lov! Og ganske så lurt tror jeg. H3 selger jo som fremdeles som hakka møkk! Ikke mange spill fra 1999 som klarer det.

Med oppdatert grafikk, men ikke nødvendigsvis 3D. Åååå det hadde vært noe :)

Enten HII2, eller Heroes of might and magic 3 - The remake :D

....vel vel...det er lov å drømme ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...