Gå til innhold

Nytt Ace Combat bekreftet (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange gode spill som annonseres nå i kjølvannet av E3, det er bare bra!

 

Elsket AC6, men kanskje på bakgrunn av at det var et av de "første" i flysjangeren til de da nestegenerasjonskonsollene, så føltes det noe innholdsløst etter å ha spilt igjennom enspillerkampanjen.

 

Man får håpe Assault Horizon endrer på dette!

Lenke til kommentar

Utrolig bra av dere på "gamer" en av de få spill sidene som faktisk har fått med seg dette nye Ace Combat spillet. Det så heller ikke dårlig ut, for har savnet det med de andre spillene at man faktisk ikke fikk den gode grafikken og detaljerte byggningene når man gikk ned mot bakke nivå. Helt herlig at man kan få flydd apache nå også. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg..

Lenke til kommentar

Beklager å ødlegge idyllen, men jeg må si at AC6 var et drittspill. En tommere enspillerkampanje skal man lete lenge etter. I tillegg var selve plottet alt for fiktivt med oppdiktede land i god japansk stil. Fly rundt i en F15 og skyte ned flokker med forsvarsløse B52 blir for dumt og unegasjerende. Flightmodellen skal jeg ikke engang kommentere, og det eneste lyspunktet var flott grafikk. Det eneste X360 spillet til nå som jeg har solgt videre.

Videoen tyder på mer av det samme mølet med dogfights mellom skyskraperne.

 

Av flyspill til konsoll er det vel kun "IL-2 Birds of Prey" som har gitt en brukbar følelse av luftkamp. Jeg konverterte faktisk en gammel HOTAS for PC bare for å spille det spillet :)

Lenke til kommentar

En tommere enspillerkampanje skal man lete lenge etter. I tillegg var selve plottet alt for fiktivt med oppdiktede land i god japansk stil.

 

Må si jeg faktisk er enig med deg der, for man lever seg ikke riktig inn i et spill dersom det man ikke veit hvor handlingen finner sted engang. Det var også en del av kritikken det forgje spillet fikk, men ser ut til at utviklerne har tatt dette inn over seg, for dersom man ser på traileren vil man kunne se at handlingen skjer i blant annet Afrika og Florida. Jeg tror likevel jeg vil se ann spillet siden det forgje skuffet litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...