Gå til innhold

Rykende ferskt Blizzard-MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Blizzard sitt nye MMO kommer til å være basert på en ny IP er vel strengt tatt ingen nyhet?

 

Dette visste man jo for 2 år siden... mener å huske at gamer også hadde en nyhet om det samme på den tiden

 

http://www.itavisen.no/790752/blizzards-nye-mmo-blir-%ABannerledes%BB

 

Teknisk sett visste man bare at det ikke skulle være "WoW 2". Et starcraft-mmo var f.eks en mulighet.

Men nyhet eller ikke, alltid godt å høre fra blizzard-gjengen :p

Lenke til kommentar

Som andre nevner er det ikke akkurat noen nyhet at det neste MMOet fra Blizzard var en helt ny IP. Dette har personer fra Blizzard allerede bekreft for en god stund siden. Ja faktisk ganske kort tid etter at prosjektet ble kjent pga alle spekulasjonene. De sa at det ikke var WoW 2, heller ikke World of Starcraft, men at det skulle bli noe helt nytt som ikke var basert på allerede eksisterende spillserier.

 

Blizzard har etter det jeg vet 4 utviklerteam, som til en hver tid jobber med forskjellige prosjekter. Det er enklest å dele de opp som følgende; WoW-teamet, Starcraft-teamet, Diablo-teamet og et fjerde team som jobber med andre prosjekter.

 

Så ja, forhåpentligvis letter de litt på sløret snart. Kanskje på BlizzCon?

Personlig tror jeg enten spillet vil være satt til en sci-fi setting eller en nåtids setting ala Secret World siden Blizzard allerede dominerer fantasy mmo sjangeren, så kanskje de skal vise utviklerverden hvordan en lager et skikkelig sci-fi mmo? :p

Lenke til kommentar

Mener å huske at jeg så noen konseptbilder som hadde lekket ut eller noe for en god stund siden. Hvis jeg finner dem når jeg er hjemme fra Spania i morgen, poster jeg dem her. Jeg husker bare at det ikke virket så veldig sci-fi, det var bare bilder av noen gammeldagse bygninger eller noe. Men jeg kan jo huske feil.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
lenge virket det som om et World of StarCraft var det mest nærliggende. Nå viser det seg altså at det er en helt nytt spillidé vi får se, selv om vi ikke vet når.

 

Som sagt før, at det skulle være en ny IP har Blizzard til og med sagt selv siden helt i starten av 2009.

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

Men nå kan de av oss som ikke visste at Blizzard hadde planer om mer non-WoW MMO altså kose oss med nyheten vi også.

 

De aller fleste av oss vet noe andre ikke gjør - forventer dere en spørreundersøkelse om hvorvidt folk vet om det som har skjedd eller ikke hver gang et nettsted legger ut en nyhet?

Lenke til kommentar

Jeg visste heller ikke dette før.

Men det jeg tror folk mener er at man ikke kan kalle det nyheter når det er 2 år gammel informasjon.

Og man syntes det er litt rart at gamer ikke skrev dette for 2 år siden istedefor idag!

 

Men, selvfølgelig er det hyggelig med gammelt nytt sålenge det er såpass stort som ett nytt Blizzard MMO

(Som jeg endelig ikke håper blir sci-fi orientert)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...