Gå til innhold

Lover krutt med Black Ops (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Treyarch sine Call of Duty suger lut etter min mening. De kommer som regel med dårlige og frustrerende kopier av det Infinity Ward lagde. Jeg likte for all del expansion pack til første CoD som de lagde, men CoD3 og WaW var ekstremt skuffende og mer frustrerende enn underholdende.

 

Activision kan drite og dra med denne melkingen. Over til Medal of Honor for min del.

Lenke til kommentar

Skal ikkje så mye til for å overgå MW2, for det syns eg var ekte fluepiss hva online delen angår. Syns forøvrig de kan roe ned tempoet i enspiller delen noen hakk...i MW2 ble det til tider rett og slett for mye av det gode. Kjøper nok dette spillet når det kommer, men eg tror neppe eg vil falle for online delen på samme måte som i cod4. Tror eg er litt trøtt på cod gameplayet generellt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Skal ikkje så mye til for å overgå MW2, for det syns eg var ekte fluepiss hva online delen angår. Syns forøvrig de kan roe ned tempoet i enspiller delen noen hakk...i MW2 ble det til tider rett og slett for mye av det gode. Kjøper nok dette spillet når det kommer, men eg tror neppe eg vil falle for online delen på samme måte som i cod4. Tror eg er litt trøtt på cod gameplayet generellt :)

 

Tja, disse spillene har vell blitt fartsfylt action over tid, mer arcade 1. persons shooter enn en krigssimulator. Hvor vidt dette er trist eller ikke er vell avhengig av hva du liker i slike spill. For min del er dette greit nok, men det bør ikke bli raskere. Det som derimot er trist er at spill som ARMA2 ikke har samme grunnlag som denne serien, det mangler liksom litt. Videre kunne jeg tenkt meg en oppfølger av Joint Operations, som er en mellomting mellom krigssimulator og arcade spill. JO synes jeg ikke fikk den oppmerksomheten det fortjente, og det var bedre enn BF2 på mange måter.

 

 

Men det viktigste med kommende spill i denne sjangeren er å finne en måte å stoppe hackere på. I det minste må man kunne rapportere hackere, laste opp videoer etc. For PC spilling idag er håpløst.

Lenke til kommentar

Å stoppe hackere var ikke noe problem i CoD 4, problemet oppstod først i det noen kloke hoder besluttet å kvitte seg med støtten for dedikerte servere og kjøre utelukkende P2P-multiplayer også på PC, med det stort sett ineffektive VAC som eneste skanse mot juks. I CoD 4 (og Bad Company 2, for den saks skyld) benyttet de Punkbuster - som jeg egentlig ikke liker, men det virker iallefall - og med dedikerte servere hadde man også muligheten for å ta opp bevismateriale og sende til admins, samt admins som aktivt overvåker serverne og banner etter hvert som de oppdager cheatere.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste her som likte World At War? :whistle:

 

Spillte det ihjel online med en del kompiser :p For en galskap!

 

@ Serpentbane; Eg har fulgt COD serien siden spill nr.1 på PC, og eg vil gå så langt å si eg var rimelig fanboy av COD hehe. Dette endret seg med MW2 som på ingen måte kunne leve opp til forgjengeren. COD har alltid bydd på action i ett rivende tempo, det er det som definerer disse spillene + de beste kontrollene (konsoll) etter min meining.

 

Men eg tror Bad Company 2 har skjemmet meg bort når det kommer til online delen. Kaos følelsen er total i dette spillet, og med ett rivende lydbilde kombinert med ødeleggbare omgivelser greier eg rett og slett ikkje å få samme gleden ved å spille COD online igjen. Det skal likevel bli spennende å se kor lenge eg blir sittende med online biten i Black Ops :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor MW2 fikk så skryt av singel player delen. Mulig det var ganske lekkert og se på, men for min del synes jeg skjermen min lyste rødt fra start til slutt. Var kjempe irriterende og hadde jeg rulla med terningen hadde jeg gitt den en 3'er.

Lenke til kommentar

Hmm, er det faktisk slik at MW2 blir sett på som et rævva online spill?

Jeg har hatt etpar hundre timer på PC versjonen, og liker det fortsatt godt.. Men da bare gametypene "Search and Destroy" og "Team Deatmatch". "Search and Destroy" synest jeg fungerer veldig godt, da det er lett å se om noen cheater og man trenger mer tactics enn i f.eks Headquarters. I tillegg blir det vist mange fler killcams enn i andre gametypes.. Team Deathmatch bruker jeg bare til "trening".

 

Sånn jeg har fortstått det er det i hovedsak ubalanserte våpen og gametypes som oppfordrer til "exploits" (I tillegg til cheaters selfølgelig), som ødelegger mw2. Men jeg har funnet gleden i spillet, og er mye mer glad i det enn BC. Er det noen spill i samme sjanger som MW2, som er bedre? BC er på ingen måte i samme sjanger.

Endret av UNEAQ
Lenke til kommentar

Syns dere har en forvirrende tittel på artikkelen deres. Lover krutt med Black Ops, tolker man slikt at spillet er veldig explosiv. Leser man selve artikkelen står det "vil investere mer penger i markedsføringen av Call of Duty: Black Ops enn de har gjort med noe annet spill". Hva slags sammenheng er det mellom et spill og markedsføring, med tanke på "leveringen av kruttet" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...