Gå til innhold

Demo: Call of Duty: Modern Warfare 2 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man skal skrive henvisende så er det helt kurant å skrive her er demoen. Blir som å følge en kunde til en hylle og si "her er osten" om en kunde spør hvor osten er. Man har den ikke fysisk i hånda, men man viser til hvor den er.

 

Og det hadde sett rimelig dust ut med "der er demoen" :p

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Hvorfor legge ut en demo selv etter release?

 

Nå synes jeg du spør fryktelig dumt. Utgiverne har sett at dette spillet er en pengemaskin uten like, så hvorfor ikke melke det som melkes kan ved bruk av minimalt med kapital. For utviklere koster det nada å lage en begrenset versjon av et ferdigutviklet spill. Deretter slipper de all form for promotering ettersom Gud og Hvermannsen innenfor spillmedium presenterer saker som denne. Og nei, alle har ikke MW2. Jeg har det ikke, jeg har ikke forsøkt det, og jeg kommer ikke til å kjøpe det. Det er ikke fordi jeg ikke liker FPS, men jeg bruker ikke penger på den type spill som utelater det morsomste elementet et slikt spill kan ha - lokalt coop.

 

Skal jeg skyte for å skyte, slik som flerspilleren i MW2, så reinstallerer jeg heller CS:S.

Endret av brn!
Lenke til kommentar

Jeg har det ikke, jeg har ikke forsøkt det, og jeg kommer ikke til å kjøpe det. Det er ikke fordi jeg ikke liker FPS, men jeg bruker ikke penger på den type spill som utelater det morsomste elementet et slikt spill kan ha - lokalt coop.

 

Skal jeg skyte for å skyte, slik som flerspilleren i MW2, så reinstallerer jeg heller CS:S.

Dette var vel egentlig poenget hans også. Det er så enormt mange som har kjøpt dette spillet at det nesten bare er de som ikke har noen planer om å kjøpe det igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...