Gå til innhold

EverQuest II får gratisspilling (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om jeg er så positiv til at mange av de mer gode MMO'ene går inn i slike betalingsformer. Det jeg reagerer mest på er at spillerbasen forandrer seg helt, og mye over på det negative, da den nye spillerbasen fort er uforskammede drittunger som sjekker ut et nytt gratis MMO. Men det er jo også positivt for det blir jo såklart en større spillerbase med engang.

Lenke til kommentar

Ja, uforskammede drittunger som sjekker ut en ny gratis-MMO er jo helt forskjellig fra uforskammede drittunger som krever at de vet alt og har rett i alt fordi de betaler noen kroner for rettigheten til å spille.

 

Personlig ser jeg ingen grunn til å bekymre seg over at spillerbasen endrer seg; folk er survete, plagsomme bedrevitere uansett hva som skjer.

Kunne tenkt meg everquest som singleplayer, da. Tror spillet ville vært ok uten alle folka. ;-)

Lenke til kommentar

Poenget er at det blir mer av den survete spillerbasen, det er alltid en andel i MMO'er ja, men så fort et spill blir gratis øker det somregel en god andel. Sånn som Everquest 2 er nå så er spillerbasen mer voksne/modne folk som har holdt seg til spillet lenge, men får nå se da om dette forandrer seg. Ellers så er jeg glad for å se at de gjør noe slik som det her, enn å legge spillet på is ;)

Lenke til kommentar

Såvidt jeg kan se på hvilke chat muligheter de får, er det svært begrenset hvem "barna" kan plage. Chatability /say tilsvarer bare de som står nærmest i spillet. /tell er direkte kontakt med en spiller, /group er gruppe, og /guild er guild. Ikke tillatt med /ooc /shout /channels.

Lenke til kommentar

Har lenge og egentlig alltid hatt lyst å spille Everquest 2 mer, det har blitt med en måned i ny og ne. Dette kommer i allfall til å føre til at jeg kommer til å spille litt av og til, for med denne betalingsmåten kommer jeg ikke til å sitte med en trang om at jeg MÅ spille nå, for jeg har betalt. Nå kan jeg spille når jeg og viss jeg har tid, og viss det skulle ta helt av, så kan jeg jo bare gå over til månedsbetaling. Blir spennende å se i allfall.

 

 

Errr jeg burde lest mer nøye, det virker som dette skal være på en separert server? Da tviler jeg sterkt på det blir en bra opplevelse for meg, men det blir vel til å teste uansett.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med EQ2 Extended Gold? det er samme pris som hva jeg allerede betaler for hele spillet.

 

Påvirket dette oss som allerede har spillet i noen som helst grad? (utenom nye spillere såklart)

 

Edit: Slik jeg forstår det vil vi som abonnerer få muligheten til å kopiere karakterer over til extended versjonen for 35$ og dermed ha to aktive kontoer for prisen av ett abonnement.

Da gjenstår det bare å finne ut om de kan være på samme server.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Gjør ikke noe om nye spillere kommer til da, men inntil videre oppfatter jeg ulempene med et sånn system å være såpass store at jeg tror de som i dag spiller EQ2 kommer til å fortsette å betale for det. Uansett, spillet i seg selv er fortsatt så bra at langt flere burde prøve det.

 

For meg er komplekst og dypt, men samtidig så gir det hele tiden følelse av mestring og da er jeg happy :)

Lenke til kommentar

1. Dette er kanskje bra for noen, som ikke trenger å føle seg presset til å spille spillet hvis de har abn. Men for noen andre kommer jo dette bare til å være en ny inngang for masse små barn som vil spille spillet gratis.

 

2. Hvorfor må ALLE damene se ut som horer i mmorpg?

 

3. Jeg er ikke klar for å gi EverQuest 2 en ny sjanse til å kaste bort pengene mine :p

Lenke til kommentar

Idiotisk av Sony å hindre de som betaler vanlig mnd abn og de ikke får max level på characterene sine....herregud.

 

Hvem har sagt at di som betaler for spillet ikke får max level?

Er bare gratis kontoene som har begrensninger på sånt.

 

Se på den tabelen i artikkelen da vel! Vanskelig det???

 

post-26-1100886140_thumb.jpg

 

Så med andre ord du må KJØPE max level, du får det ikke, selvom du har den "vanlig" betal i mnd ordningen.....kunn de som kjøper GOLD "får" den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...