Gå til innhold

Anmeldelse: Limbo (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes stilen her virker veldig interessant. Men siden utgiveren er Microsoft Game Studios regner jeg med at det ikke kommer til PS3..? :(

 

Limbo er en del av den årlige Summer Days of Arcade eller Arcade Days of Summer eller hva pokker de har kalt denne uken hver sommer hvor Microsoft slipper et knippe spill eksklusivt til Xbox LIVE Arcade.

 

Jeg gleder meg utrolig mye til dette spillet, er en sucker for stemning og det er virkelig noe jeg vet jeg vil få her.

Lenke til kommentar

Noen PS3 utgivelse er nok bare å slutte og håpe på. Det er tross alt Microsoft som er utgiveren.

 

Gleder meg noe enormt til å få satt meg ned med dette når jeg kommer hjem igjen ifra ferien min. Det har blitt beskrevet som enestående og magisk over hele fjøla. Det har vel egentlig ikke noe å si, da jeg skulle kjøpe det uansett, men det er noe spesielt med at tilsynelatende alle er enige om det samme.

Lenke til kommentar

Summer of Arcade. :love: Det er genialt at et såpass sært spill som Limbo får den publisiteten det fortjener.

 

Noen PS3 utgivelse er nok bare å slutte og håpe på. Det er tross alt Microsoft som er utgiveren.

Nja. Aldri si aldri. MS var utgiver for Braid, og det endte til slutt opp på PS3. Om spillet ender opp på et annet system så kommer det nok til å ta rundt 12 måneder før det skjer(Braid og Castle Crashers comes to mind).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...