Gå til innhold

Mafia II ekspanderes (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir PS3 utgaven her også da gitt, ekstra DLC pluss noe mer kos med kontrolleren til PS3 er grunnen til det. X360 får som vanelig sikkert bedre framerate og noe bedre textures...men om jeg skulle spille spillet hvor det så best ut så hadde det vært på pc. Det er komforen for min del som bestemmer hvor jeg skal spille det...anyways skal bli morro!

Lenke til kommentar

Hvorfor irritere de deg?

Tror du ikke de som har kun PS3 som ventet et år på DLCene til GTA IV ble sure....

 

Synes det er bra PS3 får noe som helst jeg. Men uansett så skal dette spillet spilles på enten 360en eller PS3en, det er vel grafikkforskjellene som kan ødelegge her, vil ha mest PS3 versjonen idag pga ekstra DLC...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor irritere de deg?

Tror du ikke de som har kun PS3 som ventet et år på DLCene til GTA IV ble sure....

 

Synes det er bra PS3 får noe som helst jeg. Men uansett så skal dette spillet spilles på enten 360en eller PS3en, det er vel grafikkforskjellene som kan ødelegge her, vil ha mest PS3 versjonen idag pga ekstra DLC...

 

Ja, på PS3 DLC`ene får du free ride modus (Som man fikk på Mafia 1 uansett hvilken versjon) mens på PC/360 får man bedre grafikk. Angrer litt nå på at jeg ikke kjøpte ps3 versjonen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...