Gå til innhold

Stor oppdatering til Team Fortress 2 (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg, siden jeg virkelig liker de to nye våpnene som har blitt annonsert. :)

 

... Men som vanlig er Steam-forumet en flame-fest uten like, der de fleste nå ignorer selve oppdateringen og syter om de gylne skiftenøklene. Visstnok har noen via simpel logikk og computer-kunnskap funnet ut av algoritmen som blir brukt for å slippe skiftenøkler inn i Craft-systemet, og kan nå forutsi neste "drop". Problemet er ikke så mye at folk nå spam-crafter ved gitte tidspunkt, men at "random ikke er random" fordi at å crafte på noe annet tidspunkt betyr 0% sjanse for å finne en gyllen skiftenøkkel; i motsetning til hva den offisielle blog-posten sier (at alle crafts har like stor sjanse uansett hva eller når du crafter).

 

Selv bryr jeg meg ikke, så jeg skal bare holde meg borte fra hovedforumet en stund og spille TF2 i ro og mak. Anbefaler dere å gjøre det samme. :)

Lenke til kommentar

@katuko: Vet, Valve burde hatt en annen måte å gi bort skiftenøklene på. Som vanlig slår brukeren Drunken F00l til og skaffer seg et eksemplar av den gylne skiftenøklen. Han har jo tidligere vært kjent for å forstå systemene i TF2 og utnytte dem til sitt eget (og andres) beste.

 

Når bytting eventuelt blir en funksjon i TF2, kommer de gylne skiftenøklene til å være gull verdt (hoho). Kanskje folk begynner å selge dem på eBay til over 1000 kr...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke en gang startet spillet siden det ble kjent, for jeg gidder ikke prøve. Datt av TF 2-toget før jul og det blir bare vanskeligere og vanskeligere å engasjere seg når det blir så mye nytt. Litt kjipt, for det er spillet jeg har spilt mest gjennom tidene.

 

Nå håper jeg vi får en real "Meet the..."-video! Mangler jo både Pyro og Medic.

Lenke til kommentar

Det er en "kjent" hacker med navnet Drunken F00l som på en eller annen måte klarte å regne ut nøyaktig når man skulle crafte for å få Golden Wrench. Drunken F00l står bla bak idling (Som Valve slo ned på såklart) Han fikk derfor Golden Wrench, og gjorde det slik at vennene hans også fikk den. Han sto lenge på lista over de første 100 som hadde fått den, men nå er han og vennene hans VAC-bannet. Mest sannsynligvis fordi han "hacket" spillet og regnet ut når man egentlig måtte crafte for å få skiftenøkkelen. Fra mitt synsvinkel virker det derfor som om det ikke er tilfeldig utdeling av skiftenøkler.

 

Litt surt, da Valve sa i den originale posten at det var helt tilfeldig når de ble delt ut. Nåja, jeg skal ikke klage. ENGINEER UPDATE WOHO!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...