Gå til innhold

Cities XL reddes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Spilte SC3 og SC4 MYE, nesten for mye, og det var veldig fascinerende (etter min mening). Jeg har ventet i åresvis for en opfølger, og nå ser det endelig ut til å komme. Jeg er en slags allrounder mht spilling; MMO's RP's,FPS's osv, men har en forkjærlighet for gode strategispill. Du har selvfølgelig endel andre, men de fleste begynner og bli utdatert (ved siden av at noen er blitt "konsollifisert"). Andre å ta med seg er Total War, Age- serien, Empire Earth, og for ikke å glemme Anno 1404 (+ Venice). Disse er ikke "by spill", men gode strategispill (igjen: etter min menig).

Starcraft II mangler ett eller annet, uten at jeg greier å sette fingeren på det..... ;)

Lenke til kommentar

Spilte SC3 og SC4 MYE, nesten for mye, og det var veldig fascinerende (etter min mening). Jeg har ventet i åresvis for en opfølger, og nå ser det endelig ut til å komme. Jeg er en slags allrounder mht spilling; MMO's RP's,FPS's osv, men har en forkjærlighet for gode strategispill. Du har selvfølgelig endel andre, men de fleste begynner og bli utdatert (ved siden av at noen er blitt "konsollifisert"). Andre å ta med seg er Total War, Age- serien, Empire Earth, og for ikke å glemme Anno 1404 (+ Venice). Disse er ikke "by spill", men gode strategispill (igjen: etter min menig).

Starcraft II mangler ett eller annet, uten at jeg greier å sette fingeren på det..... ;)

Ble nesten forelsket i deg når jeg leste Age, Empire Earth og Anno 1404... :)

Men jeg antar at kjønnet er feil - og profilnavnet ditt skremmer litt det også :)

 

Uansett ramset du opp 3 av mine desidert største favoritter EVER :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...