Gå til innhold

Demo: LEGO Harry Potter: Years 1-4 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. Jeg er egentlig "blodfan" av LEGO X -spillene.. selv i en alder av snart 32 år! Simpelthen digger Lego, og humoren til TT.. Har rundet spillene opp og ned i mente, men mangler Lego Indiana Jones 2, ikke kommet så langt enda.. men, Harry Potter.. har egentlig ikke noe forhold til den fyren.. så litt usikker på dette spillet! Men, regner med at det blir et kjøp.. hmm..

Lenke til kommentar

hmm.. Jeg er egentlig "blodfan" av LEGO X -spillene.. selv i en alder av snart 32 år! Simpelthen digger Lego, og humoren til TT.. Har rundet spillene opp og ned i mente, men mangler Lego Indiana Jones 2, ikke kommet så langt enda.. men, Harry Potter.. har egentlig ikke noe forhold til den fyren.. så litt usikker på dette spillet! Men, regner med at det blir et kjøp.. hmm..

Litt off topic. Men jeg har lyst på LEGO Batman, er det best på konsoll eller PC tror du?

Lenke til kommentar

hmm.. Jeg er egentlig "blodfan" av LEGO X -spillene.. selv i en alder av snart 32 år! Simpelthen digger Lego, og humoren til TT.. Har rundet spillene opp og ned i mente, men mangler Lego Indiana Jones 2, ikke kommet så langt enda.. men, Harry Potter.. har egentlig ikke noe forhold til den fyren.. så litt usikker på dette spillet! Men, regner med at det blir et kjøp.. hmm..

 

Akkurat som med meg. Elsker Lego-spillene. Jeg og min bror har rundet alle sammen, men vi synes begge at Lego Indy 2 er det beste. Det er mer åpent og fenget best. Har samtidig ikke noe forhold til Harry Potter jeg heller. Det lille jeg har sett av fileme har heller vært kjedelige greier. Men spillet kan sikkert være morsomt siden det er Lego. Får laste ned demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...