Gå til innhold

Skrekk og gru i september (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra for dem 20 tusen? Pc spillerne som kjøper spillet....

 

Synd at mange slike perler som dette kun blir laget for en meget liten kjerne pc spillere når massene sitter på konsoller. Får håpe dem selger nok til å få det til å gå rundt...og at dem begynner å lukte på konsoll markedet.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Bra for dem 20 tusen? Pc spillerne som kjøper spillet....

 

Synd at mange slike perler som dette kun blir laget for en meget liten kjerne pc spillere når massene sitter på konsoller. Får håpe dem selger nok til å få det til å gå rundt...og at dem begynner å lukte på konsoll markedet.

Jeg håper ikke Frictional Games satser på konsoller. Gang på gang blir potensielt knallgode PC-spill "konsollifisert" og dummet ned.

 

Nei, håper Frictional Games holder seg eksklusivt til PC som plattform.

Lenke til kommentar

Bra for dem 20 tusen? Pc spillerne som kjøper spillet....

 

Synd at mange slike perler som dette kun blir laget for en meget liten kjerne pc spillere når massene sitter på konsoller. Får håpe dem selger nok til å få det til å gå rundt...og at dem begynner å lukte på konsoll markedet.

Vil heller si at det er bra ikke alle utviklere satser på å lage spill for massene. Det er det mer enn nok av andre som gjør. Så får de 20 000 (tror nok det er litt flere) en litt bedre opplevelse som er spesialtilpasset deres behov.

 

Jeg tror jeg setter meg selv opp på listen over de 20 000 som gleder seg til dette spillet. Elsket hvert grøss og hvert skrekkinngytende øyeblikk av Penumbra. Vet ikke helt hvorfor, men antar det er en liten sadistisk del av meg som liker å bli vettskremt. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...