Gå til innhold

Activision-sjef ønsker Call of Duty-MMO (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørtes tullete ut, jeg har ikke tenkt til å spille noe CoD om det blir betaling i hvertfall, ikke at jeg er så stor fan av det spamfest-spillet uansett. Hvis jeg skal spille et MMO tror jeg at jeg satser på et spill som "mer eller mindre er lagd for å være MMO"

Lenke til kommentar

Så, massemordere og diktatore vil komme fri mens en direktør som er litt for ivrig til å tjene raske kroner skal få seg en?

 

Håper flere går i blizzard (og mange andre hederlige selskap) sine fotspor og satser på at kvalitet skal sikre inntekt og lojale kunder enn melding og skvip.

Lenke til kommentar

Håper flere går i blizzard (og mange andre hederlige selskap) sine fotspor og satser på at kvalitet skal sikre inntekt og lojale kunder enn melding og skvip.

 

Hvis du ikke var klar over det: ActivisionBlizzard

 

Ja, men Blizzard står veldig uavhengig av Activision som vises klart i strategiene deres. Hvor mange år bruker blizzard på ett spill kontra activision?

 

For å ta sammenligningen, vi kaller en fra USA amerikaner, men kanadiere er ganske forskjellig i tankemåten selv om de også bor i amerika. Navn er ikke alt !

Lenke til kommentar

Håper flere går i blizzard (og mange andre hederlige selskap) sine fotspor og satser på at kvalitet skal sikre inntekt og lojale kunder enn melding og skvip.

 

Hvis du ikke var klar over det: ActivisionBlizzard

 

Dette er bare et navn Activison tok etter å ha slått seg sammen med Vivendi, og hva "ActivisionBlizzard" gjør for noe har ikke "Blizzard" noe med.

Lenke til kommentar

Vivendi var eier av Blizzard. Når Activision kjøpte opp Vivendi begynte de like så godt å kalle seg "Activision Blizzard". Grunnen til dette er så enkel som at Blizzard er ensbetydende med kvalitet, og forbindes med noe positivt. Ved å slenge på navnet tenkte vel sjefene i Activision at de kunne score noen ekle pr-poeng. Jeg synes selvsagt det blir helt feil å utnytte navnet til en god utvikler på denne måten. Men så lenge Blizzard eies av Activision er det vel ikke mye de kan gjøre.

Lenke til kommentar

Activision har ikke kjøpt Vivendi, Activision fusjonerte med Vivendi Games. Activision er en dverg i forhold til Vivendi Games' moderselskap Vivendi, noe som kanskje indikeres av at nettopp Vivendi eier aksjemajoriteten i resultatet av fusjonen (ie. Activision Blizzard).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...