Gå til innhold

Sniktitt: Portal 2 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var - og er - også litt skeptisk til om en oppfølger vil klare å reprodusere det som gjorde Portal så bra. En del av Portal-opplevelsen var tross alt at det kom ut av det blå, i en samlepakke som allerede var fylt til randen med kvalitet, og likevel stjal showet.

 

Forsiktig optimistisk etter denne artikkelen.

Lenke til kommentar

Zealuu har et unektelig godt poeng, men jeg velger å la Valve overbevise meg. Valve er klar over hvilken overraskelse det første spillet var, og nå vet de at de må levere andre varer og ett spill som skal overgå skyhøye mål.

 

Men så lenge GLaDOS er GLaDOS er i hvert fall jeg en happy camper. Og jeg gleder meg virkelig til Portal 2.

Lenke til kommentar

Det ligger en film av den spillbare Portal 2 demoen som var på e3 gulvet på IGN sine sider.

Var litt skeptisk på om det var mulig å lage et fullpris spill av dette selv når jeg hørte at oppfølgeren var annonsert, men jeg ble raskt overbevist! Sjekk den ut :)

Disse du mener?

 

 

 

 

 

Det ser jo helt sprøtt vanskelig ut, men som det står i artikkelen så kan det jo hende det ikke er riktig så sprøtt. Jeg fant Portal til å by på enkelte utfordringer, særlig når jeg ikke helt hadde grepet om hvilke regler jeg måtte følge for å oppføre meg riktig i forhold til portalene. Jeg lo ikke bare av den svarte humoren, jeg lo også av at jeg flere ganger satt og tittet litt oppgitt på skjermen og skjøt portaler i vilden sky fordi jeg ikke riktig greide å følge logikken - og bare det å hoppe rundt fra vegg til tak til gulv til vegg var til tider hysterisk moro!

Lenke til kommentar

Eg har Portal, bare spilt det litt, sluttet fordi de blei kjedeligt. Kansje eg trenger mer utholdenhet. Men eg forstod virkeligt ikke i hele tatt hva spillet gjekk ut på, eg kunne skyte hull i bakken og komme ut en anen plass. Flytte noen kasser her og der og dykke unna noen kuler som flyr.. Nå gadd ikke eg å lese hele artikkelen, men kunne noen fortelle meg meningen med spillet? eller hva det går ut på ? Eller er spillet som Gmod, bare for å slå ihjel litt tid.

Lenke til kommentar

Jeg lar noen andre, med skarpere penn og et hardere kanter svare deg Martin :)

 

Jeg var, som artikkelforfatteren, meget skeptisk. Det hørtes rart ut at man kunne lage en god oppfølger til noe som allerede var nærmest perfekt. Etter å ha lest denne finfine sniktitten og sett gameplay, må jeg innrømme at jeg ikke er så skeptisk lenger :D

Lenke til kommentar

For min del var Portal fantastisk fordi det fikk meg til å tenke. Det er slettes ikke mange spill som gjør det nå om dagen. Humoren som ble lekket i små doser mellom hvert høydepunkt gjorde at jeg aldri gikk lei. Om jeg ikke løste gåter så satt jeg og humret for meg selv.

Lenke til kommentar

For min del var Portal fantastisk fordi det fikk meg til å tenke. Det er slettes ikke mange spill som gjør det nå om dagen. Humoren som ble lekket i små doser mellom hvert høydepunkt gjorde at jeg aldri gikk lei. Om jeg ikke løste gåter så satt jeg og humret for meg selv.

 

Det var dette som gjorde Portal til slik et bra spill. Det virker nå som Valve tar det i en mye mer action-orientert retning, og det er jeg veldig skeptisk til. Hvis det blir sånn at man til stadighet må dra i gang finurlige kombinasjoer med milimeterpresisjon og reaksjon på nanosekundet kommer spillet bare til å bli frustrerende og kjedelig. Det skal selvsagt ikke være for lett, men jeg vil først og fremst at det skal få meg til å tenke.

Lenke til kommentar

Herrejemini den teasern var gudommelig deilig for mine gamer-øyne.:o

Fikk litt såne braingasm når "ho dama"(GlaDOS) snakka igjen.:D

Gleder jeg meg til, virkelig.

 

Får helt spasmer av den teasern der, 00.30sec inn i den, der gulvet løfter seg fra gulvet og musikken som syncer så bra hele veien, jeg vil ha dette soundtracket!

Helt rått!

 

"You monster" <3

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...