Gå til innhold

Forutsigbart fra Microsoft (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig enig, syntes de begynte bra, med gears, fable osv, men hadde ønsket meg noe helt nytt. Nå virker det som det er umulig å holde hemmeligheter i spill bransjen. Samme var med pspgo i fjor, den ble lekket, det ble xboxen også i år. Litt synd, setter en liten demper når annonseringen først kommer.

 

Sikkert bortskjemt fra tidligere E3. Men vil ha den "WTF?!?!?!" effekten. Fikk dessverre ikke den på messa til MS. Håper dog nintendo og sony presterer, og at de ikke bare handler om sequels, som killzone 3, infamous 2, men at de kommer med noe nytt!

Lenke til kommentar

Nå heter vel ikke spillet "Codename Kingdoms", men kodenavnet for spillet er "Kingdoms". Det var ihvertfall slik jeg tolket videoen, og i mine øyne er det også ett langt bedre navn for ett spill som finner sted i "antikken". Codename passer liksom ikke helt inn i denne epoken.

Endret av zicoz
Lenke til kommentar

Etter å ha sett Nintendo's pressekonferanse så håper jeg at Microsoft går tilbake til tegnebordet og kommer sterkere tilbake neste år.

 

Jeg synes definitivt ikke at det var noe galt med innholdet.

 

MGS Rising, COD Black Ops, Fable III, Halo Reach, Gears of War 3 og Codename Kingdoms ser ut som spennende spill alle sammen. Annonseringen av den nye 360-modellen var også gledelig. Men det er så mye som kunne vært gjort bedre.

 

* En skikkelig demonstrasjon av Fable III

* Crackdown 2. Spillet kommer ut om bare en måned, men MS kunne ha gjort et mye bedre inntrykk om de inkluderte en skikkelig gameplay-trailer eller en demonstrasjon

* XBLA er et av Xbox 360's sterkeste kort. Hvor ble det av XBLA-spillene? En trailer for Summer of Arcade hadde vært nok.

 

Hadde de inkludert disse spillene og kortet ned kinect-demonstrasjonene så hadde jeg blitt mye mer fornøyd.

Lenke til kommentar

Spillet heter Codename: Kingdoms. Er uansett ingen som annonserer et spill ved å bruke et kodenavn.

 

Ser ut til at jeg hadde rett gitt:

 

At their press conference at Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles, Microsoft unveiled its newest exclusive blockbuster, code-named “Kingdoms”, made by the multi-award winning developer Crytek GmbH. More information about this latest project will be released in the near future.

 

http://www.crytek.com/news/news/?tx_ttnews[tt_news]=180&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=c76b8460ee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...