Gå til innhold

Kinect presentert på E3 (X360, PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zune music heads to Xbox 360

-- Seven million songs at your fingertips. Building on the success of Zune video on Xbox, Microsoft announced the expansion of the Zune music experience to Xbox LIVE, bringing everything you love about music right into the living room. With a Zune Pass subscription (sold separately),(4) users can discover and play an unlimited number of songs from a catalog of more than 7 million tracks, all streamed instantly, on-demand and in crystal-clear quality.

Create a playlist for your next party, and watch as the music videos of your favorite artists play in the background. Get personalized song recommendations based on your favorite artists, and see your Xbox LIVE friends' top songs. Plus, with the power of Kinect, you can control your music with hand gestures and your voice.

Kan bli stillig det, lurer dog på zune pass subscription er, og hvor dyrt det evt blir

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Zune music heads to Xbox 360

-- Seven million songs at your fingertips. Building on the success of Zune video on Xbox, Microsoft announced the expansion of the Zune music experience to Xbox LIVE, bringing everything you love about music right into the living room. With a Zune Pass subscription (sold separately),(4) users can discover and play an unlimited number of songs from a catalog of more than 7 million tracks, all streamed instantly, on-demand and in crystal-clear quality.

Create a playlist for your next party, and watch as the music videos of your favorite artists play in the background. Get personalized song recommendations based on your favorite artists, and see your Xbox LIVE friends' top songs. Plus, with the power of Kinect, you can control your music with hand gestures and your voice.

Kan bli stillig det, lurer dog på zune pass subscription er, og hvor dyrt det evt blir

Sweet! Takker for info!

Lurer også på hvor dyrt denne subscription'en blir! Noen som vet?

Noen som vet

Lenke til kommentar

Teknologien ser imponerende ut, og jeg likte svært godt at Forza 3 så spillbart ut med Kinect. Men det var for mange Wii-ish spill. Greit nok at pressekonferansen ble sendt direkte til husholdninger i Amerika, og at de da må appelere til markedet de prøver å bryte inn i, men jeg skulle gjerne sett Kinect i noen litt mindre familievennlige spill.

Med en ekte plastpose som tilbehør kunne et nytt Manhunt blitt noe.. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...