Gå til innhold

Nytt Need for Speed: Hot Pursuit (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en gladnyhet for alle som elsket Need for Speed III: Hot Pursuit. Electronic Arts utvikler nå et nytt spill i serien, direkte inspirert av originalen fra 1998. Og de har til hensikt å beholde kjernen i det som gjorde originalspillet til en klassiker.

 

*sniff sniff*

Neimen... her luktet det søren meg HÅP for NFS-serien i fremtiden likevel!

Lenke til kommentar

"Vi loves ekstremt raske og eksotiske biler fra produsenter som Lamborghin og Panini". Skal vi kjøre om kapp i brødbiler? Sweet! :D

 

Åh nå fikk jeg meg en god latter! :)

 

Vanvittig god nyhet det her! Suse avgårde i Rocky Pass med en 355 F1! Oh yeah :)

Endret av René
Lenke til kommentar

Nå får jeg følelsen at det er rett tilbake til full pinne gjennom hårnålsvinger, nitro, automatgir og målgruppe 13-åringer.

Nå synes jeg at du er litt trangsynt. Har det falt deg inn at det også finnes mange voksne som foretrekker arcade-pregede spill?

 

Enig med Leflus altså. Det opprinnelige Need for Speed 3 var jo også nokså Arcade-preget syntes jeg.. Og det er jo dette de skal gjenskape, såvidt jeg har skjønt.

 

Nostalgioverdose når traileren kom. Nesten klin lik en av videoene jeg husker fra Hot Pursuit for 12 år siden! Shift var ét steg i riktig retning for NFS-serien, håper Criterion klarer å gjøre det som må til for å vinne tilbake spillerenes hjerter.

 

Ja, tror ikke Criterion var de dummeste å sette på denne saken! :) Men å kalle det for nostalgioverdose.. Ja.. Mulig. Men jeg venter med å rope hurra før jeg ser litt fler videoer, screenshots og info fra dette! World skuffet meg også, i likhet med de 4-5 siste NFS-spillene..

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Nå synes jeg at du er litt trangsynt. Har det falt deg inn at det også finnes mange voksne som foretrekker arcade-pregede spill?

Det finnes også mange middelaldrende øldrikkende menn som foretrekker å se volleyball i stedet for fotball, hva så? Unntak finnes overalt. Poenget mitt er at med Shift siktet de mot et mer voksent publikum mens de nå går bakover igjen.

 

For alt jeg vet, har EA en plan om å gjøre det samme med NFS som Activision gjør med Call of Duty, nemlig at de har to utviklere som lager annethvert spill. Skulle dette være tilfelle, da gleder jeg meg til neste utgave fra Slightly Mad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...