Gå til innhold

Civilization V får dato (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sid Meiers ultrapopulære serie med imperiebyggespill har hektet gamere i flere generasjoner

 

Nei nå altså! Snakk om å få en stakkar på 25 til å føle seg gammel! (har spilt siden eneren var rimelig ny) :D

 

Haha, måtte bare le litt av det du skrev der hehe:P.

 

Pluss dette ser bedre ut en fireren da :D.

Lenke til kommentar

Jeg snakker selvfølgelig om spillergenerasjoner. Det er bare fem år mellom meg og broren min, men jeg vil absolutt ikke si at vi er del av samme generasjon spillere.

 

Du har helt rett, Joachim. Tenkte det samme selv. Godt skrevet.

 

 

Gleder meg veldig mye til dette, dog, jeg vil ikke vente 3 dager etter Amerika, av prinsipp så blir dette da nedlasting, selv om jeg har kjøp de to forrige spillene.

Lenke til kommentar

Av prinsipp så vil du ta del i å ta vekk levebrødet til utviklere av spill du liker? Fantastisk holdning...

 

Gleder meg, og håper Spock fortsatt er stemme for forsknings rådgiveren :p

Lanser spillet samtidig over hele verden, så kjøper jeg gjerne! Vi lever i 2010 - det krever ikke mye å gjøre det.

Lenke til kommentar

Men det å kreve at de som utvikler spill skal få betalt er det? Hyggelig å straffe utvikler for utgiver sine svakheter.

 

Hvorfor det er slik vet jeg ikke, det kan være produksjon, transport eller avtaler som må i havn. De må f.eks. vesentlig flere avtaler om innkjøp og videresalg i land for europa enn usa. Er det dumt? Ja. Så dumt at jeg ikke støtter de få som faktisk lager gode spill? Nei.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...