Gå til innhold

Reisebrev: E3 2010, dag 0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her og gliser mens jeg skriver. Akkurat som forrige gang; veldig, veldig underholdende skrevet. Savner mer om måltidene, især flymaten (og hvordan den kan ha blitt konsumert uten bord), men ellers er det ikke verst. Stå på, gutter! Ser frem til å høre fra dere i kveld(norsk tid).

Lenke til kommentar

Stiller meg uforståande til sure immigrasjonsfolk. Landa sjølv i New York (JFK riktignok) den dagen Times Square bombaren vart arrestert på flyet som skulle til Dubai. Tross alt dette var dei særs professjonelle og hyggelege på flyplassen.

 

Elles veldig morosamt skrevet- gledar meg til meir stoff i frå messa.

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen med sikkerthets kontrollen, kan ha noe med at passfotoet mitt får meg til å ligne på en øst-europeisk terrorist med et hat for den vestlige verden. (Hvis du ikke får lov til å smile på foto så skal det faen meg bli gjort ordentlig :p)

 

Underholdene reisebrev og venter i spenning på resten av E3 dekningen.

Lenke til kommentar

Må si at disse reisebrevene alltid er et høydepunkt for meg.

Bra at dere kom dere gjennom kontrollen i det minste. Det hadde sett seg ut om dere ikke kom med på flyet. :p

Skal heldigvis ikke til USA med det første, men siden jeg stadig befinner meg på flyplasser kjenner jeg meg igjen (spesielt siden de alltid kroppsvisiterer meg, men merkelig nok stopper med kontrollene rett etter jeg har gått gjennom).

Lenke til kommentar

Tusen takk for fine kommentarer. Reisebrevene er tradisjonelt noe vi forsøker å legge ordentlig flid i, og det er stilig at dere setter pris på de. Kjempeklemmer :)

 

Speilreflekskameraet mitt har støtte for opptak av full-HD i høvelig framerate (EOS 550D), men på grunn av praktiske anliggende slik som det faktum at vi har nok med å notere, mangler en skikkelig mikrofon og ikke har stativ gjør at vi dessverre ikke vil være i stand til å gjøre noen videodekning av selve arrangementet.

 

Det er likevel fullt mulig at vi lager en eksperimentell videoblogg eller to i løpet av oppholdet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...