Gå til innhold

Anmeldelse: Blur (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var skeptisk men demoen overbeviste etter kun et par minutters spilling. Utrolig gøy! Dessverre er også spillet vanskelig og føles ofte urettferdig, både off- og online.

 

EDIT: Det bør kanskje også nevnes at de har inkludert i multiplayer samme challenge/reward-system som i Modern Warfare.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Så ikke Blur komme før jeg testet betaen i vår, men da lærte jeg hvor gledelig det er. Flerspillerdelen la opp til store mengder moro, selv om den var noe begrenset. Jeg vet jeg ble imponert. Med tiden blir det nok et kjøp. Håper bare nettsamfunnet rundt spillet holder seg! :)

Lenke til kommentar

" Jeg liker ikke at mine egne prestasjoner skal undergraves av juks fra dataspillerne, og seieren smaker heller ikke like godt hvis jeg vet at datamotstanderne har ventet på meg"

 

Skjønner ikke hvorfor folk klager så veldig over dette. Hadde det ikke vært slik, ville det vært umulig å vinne om du skulle kræsje i en vegg eller noe og havne mange plasseringer bak. Alternativet hadde jo vært å kunne spole tilbake tiden, men strengt tatt, så er jo det og juks.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet for 2 dager siden, og fikk prøvd det litt på singleplayer karriere i forgårs kveld etter jobb. Kjempefornøyd!! Er vel det beste spillet jeg har spilt hittil i år ihvertfall!

 

Spørsmålet om nettsamfunnet holder seg (at det er mye folk inne på multiplayer etter det har gått en stund) kan svares på slik: Er multiplayerdelen underholdende og kjapt og komme seg inn i, kommer det til å være folk på multiplayer i lang tid framover. Bare se på Flatout: UC! Der er det folk i fleng fortsatt! Jeg har enda ikke testet online, men ser fram til det! :)

Lenke til kommentar

Blur er skikkelig artig. Spilt en del splitscreen med kompiser og du verden så gøy det er til tider. Solo delen holder vann i massevis den også. Tenkte å våge meg online ila helga.

 

Update: Fytti katta. Det er griseartig online.

Gamertag er grimvarg:

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...