Gå til innhold

Mortal Kombat er tilbake (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke noe snakk om at den filmen var en slags promo for det kommende MK spillet? Jeg trodde ihvertfall det var en lang trailer til filmen som det har vært snakk om i ganske mange år nå.

Uansett, gleder meg ganske mye til det nye spillet. Om jeg gjetter riktig så er det en reboot av serien. (?)

Lenke til kommentar

Mja jo, det blir spennende å se åssen det blir. Har ihvertfall ingenting imot 2D perspektiv, fikk trossalt høyest underholdnings faktor av de 3 første spillene uansett, iforholdsvis til de nyere. MK Vs DC var faktisk ganske kult da, men skuffende at det ikke var så kule fatalities der : P

Lenke til kommentar

Mja, jo????

 

Dette er hva jeg har venta på siden disse nye konsollene kom ut! JAAAAAAAAAA!

Helt konge! mk vs dc universe gadd jeg ikke kjøpe engang...er et barnespill :(

 

Armageddon faila så groteskt med de nye fatalitiene...

 

Endelig! Ta MK tilbake til røttene!

 

Snakker vi fighting stick :D ?

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Her er en teaser på selve spillet

 

Ble imponert åssen det så ut, gleder meg til det kommer ut. Ganske sikkert at dette blir bedre enn Armageddon ihvertfall

 

mk vs dc universe gadd jeg ikke kjøpe engang...er et barnespill :(

 

Det er nok 16 års grense, en viss grad mindre vold og at samt DC figurer er innblanda, men barnespill? Må du gi deg.

Da kan man liksågodt kalle de aller fleste andre slåssespill for barnespill også da. F.eks Tekken, DoA og Street Fighter seriene

Endret av TerraZero
Lenke til kommentar

Her er en teaser på selve spillet

 

Ble imponert åssen det så ut, gleder meg til det kommer ut. Ganske sikkert at dette blir bedre enn Armageddon ihvertfall

 

mk vs dc universe gadd jeg ikke kjøpe engang...er et barnespill :(

 

Det er nok 16 års grense, en viss grad mindre vold og at samt DC figurer er innblanda, men barnespill? Må du gi deg.

Da kan man liksågodt kalle de aller fleste andre slåssespill for barnespill også da. F.eks Tekken, DoA og Street Fighter seriene

 

Sant nok, men etter MK standard så var det et barnespill... Virket for meg som om det kun ble sluppet for å favne et større publikum og tjene mer penger. Superman og jokern har ingenting å gjøre i MK! :p

 

Jeg sitter iallefall med følelsen av å ha blitt snytt for et mortal kombat spill, bare så de kunne tjene penger på et litt yngre publikum...

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...