Gå til innhold

Sony lanserer sine første 3D-spill (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WipEout HD, ikke WipeOut HD! Alltid stor "E" i WipEout sammenheng.

 

Ellers virker dette tvilsomt, har hørt rykter om halvparten så mange bilder i sekundet og lavere oppløsning på WipEout HD. Det funker ikke for meg. Nettopp kjøpt ny TV også, så 3DTV blir det hvertfall ikke før om 3-4 år. Da er sikkert teknologien blitt kvitt noen av "barndomsproblemene" også, så da får jeg vurdere det.

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst til å kjøpe en 3d projector og ps3 for dette. MEN....Jeg har tidligere lest at den 3d-teknologien som finnes for øyeblikket i spill ikke er så bra? man får ikke 1080p 2 ganger....derfor vil jo wipeout ikke se så bra ut i 3d. Dette gjør meg usikker på om tiden er inne for en for meg stor investering.......

 

Noen som har en link til gode 3d-projectorer? med HD- selvfølgelig......

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst til å kjøpe en 3d projector og ps3 for dette. MEN....Jeg har tidligere lest at den 3d-teknologien som finnes for øyeblikket i spill ikke er så bra? man får ikke 1080p 2 ganger....derfor vil jo wipeout ikke se så bra ut i 3d. Dette gjør meg usikker på om tiden er inne for en for meg stor investering.......

 

Noen som har en link til gode 3d-projectorer? med HD- selvfølgelig......

 

 

Tror ikke det er noen 3D projektorer til salgs enda. Er så si ingen spill som kjøres i 1080p, 3D på PS3 skal klare 1080i men som omtrent samtlige spill idag så blir det nok i 720p eller sub hd.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Trenger WipEout HD nå til helga, men ser ut som det er 2-5 arbeidsdager leveringstid hos CDON.com.... sad.gif

 

Noen her som har lyst til å låne/leie/selge meg spillet?

 

 

Edit: Evnt. noen som vet om en butikk i Oslo som selger det? Sjekket på Gamestop og Spaceworld, men de så bare rart på meg...

 

 

Kan du ikke bare kjøpe det online på PSN? Om du trenger det kjapt liksom...bare en tanke :)

Lenke til kommentar

Trenger WipEout HD nå til helga, men ser ut som det er 2-5 arbeidsdager leveringstid hos CDON.com.... sad.gif

 

Noen her som har lyst til å låne/leie/selge meg spillet?

 

 

Edit: Evnt. noen som vet om en butikk i Oslo som selger det? Sjekket på Gamestop og Spaceworld, men de så bare rart på meg...

 

 

Kan du ikke bare kjøpe det online på PSN? Om du trenger det kjapt liksom...bare en tanke :)

Ah, det hørtes ut som en god ide. Får man tak i alle spill der?

 

Har ikke PS3 selv, så visste ikke om det der. Spilte WipEout til PS1 og håper på litt nostalgia i helga :D Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst til å kjøpe en 3d projector og ps3 for dette. MEN....Jeg har tidligere lest at den 3d-teknologien som finnes for øyeblikket i spill ikke er så bra? man får ikke 1080p 2 ganger....derfor vil jo wipeout ikke se så bra ut i 3d. Dette gjør meg usikker på om tiden er inne for en for meg stor investering.......

 

Noen som har en link til gode 3d-projectorer? med HD- selvfølgelig......

 

Fleste spill, som nevnt tidligere, kjører ikke i 1080p så for spill sin del merker du lite forskjell. Noen kan, men da kutter de på detaljer for å holde frameraten oppe. Det blir som å velge mellom appelsin og eple.

 

Og nei, idag blir bildet dårligere om man kjører 3D, iallefall enn så lenge. Kanskje det blir bedre etterhvert, men ikke enda.

 

Så lenge det er snakk om briller er det nekt for min del, bruker ett par allerede så det fungerer bare ikke. Samt det grusomme fargeskjæret de skaper er til å spy av.

Lenke til kommentar
Edit: Evnt. noen som vet om en butikk i Oslo som selger det? Sjekket på Gamestop og Spaceworld, men de så bare rart på meg...

 

Har sett de har det på Gamestop Storo kjøpesenter, kan ikke garantere at det fortsatt er der men høye odds på at de ikke er solgt ut.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Trenger WipEout HD nå til helga, men ser ut som det er 2-5 arbeidsdager leveringstid hos CDON.com.... :(

 

Noen her som har lyst til å låne/leie/selge meg spillet?

 

 

Edit: Evnt. noen som vet om en butikk i Oslo som selger det? Sjekket på Gamestop og Spaceworld, men de så bare rart på meg...

 

WipEout HD var planlagt til å være et PSN exclusive spill, som kun fantes på PSN. Det er ikke før i senere tid dem har lagt et par eksemplarer i hyllene. Kjøp det på PSN du, det er der det skal kjøpes. Dessuten trenger du ikke noen plater for å spille det når du laster det ned :)

Lenke til kommentar

WipEout HD var planlagt til å være et PSN exclusive spill, som kun fantes på PSN. Det er ikke før i senere tid dem har lagt et par eksemplarer i hyllene. Kjøp det på PSN du, det er der det skal kjøpes

Det var faktisk overraskende billig på PSN, rundt 130kr, og fytte rakkern for et spill...

 

For dere som ikke har sett WipEout HD på en god 1080p plasma (f.eks Panasonic), dette må sees! Det er helt ekstremt pent! (For ikke å snakke om raskt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...