Gå til innhold

Dommedag på Mars (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg først så traileren på GT slo det meg umiddelbart at den lignet så mye på Dead Space at man kan nesten snakke om rein rip-off. Men for all del, både Red Faction- og særlig Dead Space-seriene er i top klasse så det er ikke nødvendigvis en dårlig greie.

 

Jeg synes de kunne i hvert fall endre litt fargekoden og skriftsstilen i RF:A for å være liiiiitt mindre tydelige ;)

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Det forrige spillet, med sine store åpne områder var et veldig moro spill. Ved å sette det hele under bakken, der man må skyte monstre, tas serien i feil retning. Voliton er dyktige, som Leflus nevner, så jeg håper sluttproduktet blir godt.

Ja, det forrige spillet var bra. Men... "feil retning"? Veldig uenig. Nå er det kommet en rekke spill som havner i samme sjanger og som er betydelig bedre (Just Cause 2, RDR osv.). Volition er vant til å endre spillstil når sjangeren begynner å kvele seg selv. Husk at de 2 første var FPS i en tid da FPS eksploderte, og da gikk de over til GTA-gameplayet. Jeg synes det er en sjakktrekk nå å gå over til sjangeren "sci-fi skrekk i 3. person" der kun Dead Space regjerer. Om resultatet blir bra er en annen sak. Jeg håper på det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...