Gå til innhold

Ninety-Nine Nights II i høst (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bleh, enda lengre ventetid, men la oss håpe at de faktisk har hørt om checkpoints i dette spillet, for det var vel den store svakheten i enern (imo).

 

Spillet byr også på samarbeid med en kamerat hvis du skulle bli ensom under massakren, samt store kamper mot enorme monstre på slutten av slagene.

Ooh, dette kan virkelig bli artig, gleder meg.

Lenke til kommentar

Synes 1ern var ganske bra jeg. Spennende historier etter mening. Demoen av 2ern er ganske grei også.

 

EDIT: Angående checkpoints, virker det ikke som om det har lagt til noe slik. I alle fall ikke i demoen.

 

Jeg skal i alle fall ha dette spillet!

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Greier ikke å se hvordan de kan ha 2-player i dette spillet. Var 3 ganger på et kart med den lille heksejenta i N3-1 og brukte sånn specialmove flodbølge. 2/3 ganger stoppet spillet på bare dette kartet. Ikke nok med det men dette var hver gang i slutten, etter 50min arbeid uten noen checkpoints. Jeg kan bestemt huske det skjedde andre ganger også. Samtidig var nok 2player noe jeg savnet. Skal vurdere dette spillet når det kommer til hundre lappen siden jeg har nr 1, men skal høre om det henger seg først!

Lenke til kommentar

Greier ikke å se hvordan de kan ha 2-player i dette spillet. Var 3 ganger på et kart med den lille heksejenta i N3-1 og brukte sånn specialmove flodbølge. 2/3 ganger stoppet spillet på bare dette kartet. Ikke nok med det men dette var hver gang i slutten, etter 50min arbeid uten noen checkpoints. Jeg kan bestemt huske det skjedde andre ganger også. Samtidig var nok 2player noe jeg savnet. Skal vurdere dette spillet når det kommer til hundre lappen siden jeg har nr 1, men skal høre om det henger seg først!

Mener du at spillet crasha på samme sted hele tiden? I så fall har jeg hørt om flere som har opplevd det. Selv hadde jeg aldri det problemet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...