Gå til innhold

Sniktitt: Brink (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri likt den grafiske stilen på Brink. Det ser ut som om de har blandet Team Fortress 2 og Borderlands med usedvanlig lite hell, og rent spillmessig kan det høres slik ut også. Ikke er jeg nevneverdig glad i spill hvor det skal være en kontekstavhengig altmuligknapp heller.

 

Uansett er det en tittel som kan bli spennende å følge videre, og den cinematiske traileren som kom for en tid tilbake er herlig rå.

Lenke til kommentar

Høres ut som de likesågodt kunne ha kalt det Enemy Territory : Brink, men det er kanskje ikke noe vits når det ikke er en eksisterende franchise som Wolf og Quake..

 

Jeg er mest spent på om dette freerunning systemet blir bra, om man som spiller innimellom kan få litt av den samme følelsen som i traileren. :) Er heller ikke helt sikker på hva jeg synes om "art style'n", på en måte ser det tøft ut, og på en annen måte er karakterene liksom litt karikert på feil måte.. Er også skeptisk til for mye unlocks og karakterbygging multiplayer spill siden det fort kan bli ubalansert, særlig for nye spillere. Men på en annen side er det bra at det er mye innhold og ting å jobbe mot.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

trenger et skikkelig CO-OP spill som eg kan hive meg på. borderlands er knall, men trenger bedre story så håper dette gjør story elementet bedre.

 

Tja, dette blir spekulering fra min side, men jeg ville ikke forventet alt for mye av story elementet her heller.. Det har først og fremst med selve "formatet" å gjøre. Med mindre jeg har misforstått et eller annet totalt er det snakk om et sett med multiplayerbrett som er koblet sammen som ledd i en historie, men selve historien vil sikkert først og fremst bli fortalt i mellom brettene som små cutscenes osv, litt som campaign mode i en rts. Sånn sett tror jeg historien kommer til å bli mest en bakgrunn for "hvorfor man slåss", og kanskje ikke så veldig innvolverende ellers..

 

Anbefaler denne linken for folk som vil vite mer om spillet. Det er en liste over "dette vet vi så langt" om forskjellige ting som klasser, XP osv..

 

http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1082745-brink-info-compendium/

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

"For å krydre det hele har utviklerne introdusert et system kalt SMART (Smooth Movement Across Random Terrain), som er basert på «freerunning» for de som er kjent med det."

 

Det er vel heller parkour du mener, med mindre de tar "flips og tricks" noe jeg tviler på vil være effektivt om de skal komme seg raskt over diverse hindre mens noen skyter etter dem.

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Jeg føler du har noe negativt å trekke frem i alle spill altf4 :huh:

Eh. Fordi det finnes noe negativt i alle spill, uansett om det mye negativt eller flisespikkeri.

 

Meg og skytespill går ikke sammen, så jeg tror jeg står over dette. Jeg så en trailer på IGN som så ganske tøff ut, men jeg vet ikke om jeg gidder å satse på at det fenger meg.

Lenke til kommentar

Syntes det ser veldig bra ut! :)

 

Eneste jeg er redd for er at det skal bli for likt Team Fortress. Jeg klarte aldri å finne det spillet noe særlig gøy, og innimellom kan dette spillet minne litt for mye om det.

 

Dere som klager på grafikken kan forresten gå å legge dere. Grafikken var jo rå! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...