Gå til innhold

Sniktitt: Bulletstorm (X360, PS3, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spent på dette spillet, jeg får av uante grunner (som det også står i artikkelen, så jeg er tydeligvis ikke alene) Borderlands-vibber av bildene og det er aldri en negativ ting.

 

Det eneste jeg blir litt betenkt av er at spill som satser så hardt på å være useriøse fort kan oppleves som platte og pinlige, nettopp fordi de ikke helt har mestret humoren og dermed blir alle vitsene mer et symbol på alt som er dårlig ved spillet.

 

Angående Yahtzee stemmer det ikke helt at Painkiller er det eneste han liker, han liker også Portal og Silent Hill 2. Og å si at fyren hater spill tror jeg er en gedigen misforståelse, mitt inntrykk er at han elsker spill men hater middelmådigheten de aller fleste ser ut til å ende opp som. Litt som at man elsker damer men hater den irriterende gnålinga hver gang man har bomma på do.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Veldig spent på dette spillet, jeg får av uante grunner (som det også står i artikkelen, så jeg er tydeligvis ikke alene) Borderlands-vibber av bildene og det er aldri en negativ ting.

 

Det eneste jeg blir litt betenkt av er at spill som satser så hardt på å være useriøse fort kan oppleves som platte og pinlige, nettopp fordi de ikke helt har mestret humoren og dermed blir alle vitsene mer et symbol på alt som er dårlig ved spillet.

 

Angående Yahtzee stemmer det ikke helt at Painkiller er det eneste han liker, han liker også Portal og Silent Hill 2. Og å si at fyren hater spill tror jeg er en gedigen misforståelse, mitt inntrykk er at han elsker spill men hater middelmådigheten de aller fleste ser ut til å ende opp som. Litt som at man elsker damer men hater den irriterende gnålinga hver gang man har bomma på do.

Hele Orange box ble likt av Yahxeyxtzeee, og etter den reviewen fikk han masse bøs for å like et spill, så folka på escapistmagazine ga han redaksjonell ordre om å hate på ALLE spill.

 

On topic though. Awesomeness in a can. Får litt Duke 3d følelse av dette. Liker slike spill bare de ikke BARE baserer seg på å påføre smerte, jamfør Postal, de dro den for langt.

Lenke til kommentar

Har aldri hørt om dette spillet før. Virket ganske fett :)

 

Er det åpen verden eller er det slik som f.eks resistance hvor man følger en bestemt vei gjennom hele spillet?

 

Temmelig lineært nivådesign. Men mer likt Gears of War sine baner enn Resistance sine. Skjønt, du kan gjøre hva pokker du vil for å komme deg fra A til B. Områdene er åpne for kreativitet! :)

Lenke til kommentar

Hele Orange box ble likt av Yahxeyxtzeee, og etter den reviewen fikk han masse bøs for å like et spill, så folka på escapistmagazine ga han redaksjonell ordre om å hate på ALLE spill.

 

Kilde? Hans elsk for Silent Hill 2, Portal og også Thief 2 (som jo er ett av få spill som forsvarer bruken av oppfølgere i følge ham selv) har kommet frem flere ganger etter at The Orange Box ble kommentert av ham. Batman: Arkham Asylum er også et spill han liker godt, og som han sier selv: "[...]and you didn't come to me to hear how a game is good".

 

Angående Bulletstorm er jeg veldig spent på hvor fort selve skytinga blir gammel, og om det er det eneste minneverdige aspektet ved spillet. Split/Second som FPS om du vil.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...