Gå til innhold

Anmeldelse: Distant Worlds (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Gnomkraft

 

Requirements

 

* OS: Windows XP SP2/ Vista / W-7

* CPU: 1.5GHz

* RAM: 1 GB

* Video/Graphics: 9.0c DirectX Compatible, min. 1024x768 resolution

* Sound: 16 bit stereo audio card DirectX Compatible

* CD-ROM Drive: Yes, for physical version

* Hard Drive: 500 MB Free Space

Matrix Games

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett noen videoer på youtube av dette spillet.Jeg syntes det ser gammelt ut!

Grafikken er vel ikke den beste,og kampene mellom romskipene ser skikkelig kjip ut,bittesmå enheter og tragiske effekter.Men,det kan jo hende at resten av spillet er kult...litt som CIV serien,grafikken er jo dårlig på CIV 2,men gameplayet er upåklagelig.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke rukket å spille det så mye enda, men det lille jeg har prøvd vitner om en enorm dybde i dette spillet jeg sjeldent har sett i lignende spill. Og det er veldig kjekt å kunne delegere alt sammen til AI-rådgivere som tar beslutninger for meg. Oppdelingen i statlig og privat sektor er også veldig fin.

 

Foreløpig har jeg stort sett bare observert hva som har skjedd, og det har nærmest vært underholdning i seg selv. Så langt er jeg veldig enig i anmeldelsen. Hadde aldri hørt om spillet før, så jeg retter en takk til gamer der. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Siden nekter å godta kortinformasjonen min. Noen andre som har støtt på dette problemet?

 

Visa-debetkortet mitt funka ikke, men det gikk greit med mastercard kredittkortet

Lenke til kommentar

 

Visa-debetkortet mitt funka ikke, men det gikk greit med mastercard kredittkortet

 

Lite generelt tips, bruk alltid kredittkort når du handler på nett. Det er mye sikrere enn å bruke debetkort. (Har med rettighetene dine å gjøre hvis du noengang skulle bli svindlet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...