Gå til innhold

Roald Amundsen i neste Uncharted? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende! Håper vi kan få noen autentiske stemmer lik dem vi støtet på i Uncharted 2 hvis deler av spillet vil foregå i Norge. Norge er jo med i det nye Ghost Recon-spillet også, bare slik at det nevnes.

Uncharted 2 hadde innmari mange kule øyeblikk og momenter og jeg skulle gjerne likt å oppleve dem på norsk, digital, jord.

Lenke til kommentar

Nathan Drake følger sporene til selveste Roald Amundsen ville nå jeg sagt. Dette kan jo bli innmari kult, eneste jeg reagerer på er alderen til denne tapte byen, 25 millioner år? Klar over at dette selvfølgelig er fikjson, men det var da veldig. Utelukker vel Atlantis ihvertfall, må vel nesten være utenomjordisk eller noe, mild skepsis...

 

Med tanke på at lead graphics engineer eller hva det nå heter er norsk, så bør jo han kunne sørge for at vi ikke får 'X-files-norsk', han har jo også kanskje en finger med i spillet for at Amundsen er med i det hele tatt.

 

Edit:Typooooos

Endret av Toxin
Lenke til kommentar

eg håper så INDERLIG att dei holde seg til denna planen her! då blir detta eit MUST i gameing hylla mi :D som begynner å bli ganske full når eg tenke meg om...

 

håper også det ikkje blir noko norsk skamfull englesk, då referere eg sjølsagt til vår fantastiske engelsk-prekande Petter Solberg!

 

"I came over the hill in a big fart and dissapered like prikk in the sky!"

Lenke til kommentar

Nathan Drake følger sporene til selveste Roald Amundsen ville nå jeg sagt. Dette kan jo bli innmari kult, eneste jeg reagerer på er alderen til denne tapte byen, 25 millioner år?

 

Reagerte litt på dette eg også. For 25 millionar år sidan hadde ikkje ein gong mennesket utvikla seg frå sjimpansane. Og korleis i alle dager kunne vår kjære Amundsen vite at byen var nettopp så gammal?

 

Men dette er uansett svært gledeleg nytt! Litt action i Fredrikstads gater hadde vore kult!

Endret av LMH
Lenke til kommentar
Jeg kan allerede lukte de nedfrossne zombievikingene.

Hvis ikke har vi alltids zombienazister, og Drake har jo kjennskap til slike fra før.

Veldig spennende idè, men jeg tviler på at det vil foregå noe i Norge. Som dere vet så var ikke Amundsen mest kjent for sine bedrifter i Fredrikstad.

Lenke til kommentar

Dette hørtes helt sinnsykt kult ut helt til dagen update:

 

UPDATE - Nothing to see here, sadly. While the page is indeed the series' official meinVZ portal, we've been told the Amundsen references were just PR folks getting into character, and not part of any marketing campaign for a future Uncharted product. Shame! For a bunch of advertising types, it was a pretty good stab at an Uncharted plotline!

http://kotaku.com/5546919/nathan-drake-back-in-the-snow-for-his-next-adventure-%5Bupdate%5D

 

:\

Endret av Kuma
Lenke til kommentar

 

"I came over the hill in a big fart and dissapered like prikk in the sky!"

 

Hahaha..."it's not only only"

 

"It's not the fart that kills you, it's the smell!"

 

Har aldri likt skytingen i uncharted, syns den har vært generelt dårlig og generisk. Alt annet derimot har vært fantastisk, håper fokuset går mer vekk fra skytingen i nr 3.

 

Spennende om de fletter inn en nordmann i spillets historie, håper bare de ikke bruker den tragiske norsk engelsken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...