Gå til innhold

Sniktitt: All Points Bulletin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel det er et kjekt lite spill om en vil bare inn og slappe av -ikke noe stress spill , men betale for det per måned kommer ikke til og skje , desverre for lite som skjer for meg i detta spillet

 

+ usa betaler i dollar og vi i norge-europa må betale i euro :p , god ide men skal nok bare vente på noe andre spill som en vil ha

Lenke til kommentar

+ usa betaler i dollar og vi i norge-europa må betale i euro :p , god ide men skal nok bare vente på noe andre spill som en vil ha

Ser ikke helt det negative med det med mindre det er $=Euro(har for gammelt tastatur gitt^^) som Steam har.

 

Jeg må innrømme at betalingsbiten skremte meg en del, men det blir nok et spill jeg skal teste litt mer mot slutten av betaen og ikke minst etter noen måneder hvis det beveger seg i riktig retning.

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig mulighetene for å endre figur og biltyper?

 

Fra hva jeg har sett så langt er det stort sett alle i kjederlig gjeng utseende.

 

Er det f.eks. mulig for røvere å dresse opp som 30-tall gangster og kjøre runt i veteranbiler?

Hva med politi dressa opp som agents i matrix med svart bil av amerkikansk merke?

Eller 80-tallets fargerike dektektiver i attraktive sportsbiler og rosa blazer?

Blues brothers? etc etc

 

Mange muligheter, men ligger det til rette for det i spillet, eller er det bare slike figurer vi ser i videoane som det er mulig å lage?

Lenke til kommentar

Figurene står du rimelig fritt selv til å lage - både kroppsfasonger, ansiktstrekk og kostymer. Bilene er det kanskje litt verre med. Det følger med en rekke forskjellige utgangsmodeller - det eksakte tallet er ikke helt avklart - du kan fargelegge slik du selv vil og legge på noe overfladisk dill dall som spoilere osv.

 

Men utvikler Realtime Worlds har sagt de hele tiden akter å utvide repertoaret for avatar- og kjøretøybygging, så hvem vet? The Matrix Online i APB-stil? ;)

Lenke til kommentar

Mange muligheter, men ligger det til rette for det i spillet, eller er det bare slike figurer vi ser i videoane som det er mulig å lage?

 

Nei.

 

Ellers synes jeg sniktitten er veldig lite nyansert og forsiktig med kritikken mot de forholdsvis store problemene spillet har, men vi får vente til NDA-en er løftet før jeg kan være mer spesifikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...