Gå til innhold

Anmeldelse: Red Dead Redemption (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut i fra det jeg har spilt av spillet hittil later alt skrytet til å være på sin plass. Dette er virkelig GTA uten alle de kjedsommelige momentene og med byen byttet ut med enorme områder. Har bare lagt noen timer i det hittil (hvorav brorparten av tiden har gått ut på å jakte og slakte dyr), men dette er godt på vei til å bli en knallopplevelse uten like!

Lenke til kommentar
Du kan riktignok ikke hoppe på de ordinære oppdragene, men det er absolutt ingenting i veien for å dra på jakt sammen, knuse banditthovedkvarter, spille et slag poker eller utforske den omfattende verdenen. Og det med opptil sytten andre spillere!

 

Så det er mulig å spille poker online med andre?

 

 

Edit: Flott anmeldelse, fikk en følelse med en gang jeg begynte å lese at dette førte mot en 10er.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Har spillet og den beste gaven etter avsluttende VGS eksamen i norsk i morgen er nok dette spillet etter et godt måltid! Fikk spilt litt i dag også, men dette spillet skal jeg garantert ikke rushes! Rockstar beviser nok en gang at dem er kongen av sandkassespill. (Jeg regner ikke Mafia 2 som et "fullverdig" sandkassespill)

Lenke til kommentar

Jeg tillater meg, med tanke på at GTA IV også høstet lovord en masse og var et godt stykke unna å være verdig en slik hyllest i mine øyne, å være lunken til anmeldelser av dette spillet. "Don't believe the hype" også videre.

 

Men jeg gleder meg stort til å prøve dette selv, satser på å få hentet det i morgen og stengt meg inne i helga!

Lenke til kommentar
Konseptet er at om du er en honorabel herremann så vil du få ymse bonuser, slik som at sheriffen ser mellom fingrene med visse ting. Den andre veien skal angivelig kun være negativ, men i praksis så spiller det ingen videre rolle hvordan du oppfører deg. Hvis du bestemmer deg for å være snill gutt så vil du få noen små bonuser, men de er rimelig ubetydelige. Hvor er uansett logikken i at hvis du er en snill fyr så går det greit at du er ekkel en gang iblant?

 

Skjønner ikke helt hvordan spillet kan få 10/10 med et så stort mangel, men spillet virker jo å være bedre enn GTA4, så kanskje det er morsomt denne gangen. Dessuten er det jo western, og det skal jo ikke gå an å ødelegge det fullstendig, vel?

 

Håper jeg ikke blir lurt igjen....det lukter litt GTA4-hype her. Lovte at jeg ikke skulle bli lurt igjen, men westernsettingen gjør at jeg nesten må ha det. :p

Lenke til kommentar

Det er veldig tydelig at Rockstar kom fra Grand Theft Auto IV med dette spillet, men det bør også tas til ettertanke at de garantert har lyttet til det aller meste av kritikk i etterkant av den særs polariserte utgivelsen av GTA IV. Jeg opplever Red Dead Redemption som er inkarnasjon av alt som er bra med den spillserien og et nytt og bedre forsøk på noe de ikke greide helt før.

Lenke til kommentar
Du kan riktignok ikke hoppe på de ordinære oppdragene, men det er absolutt ingenting i veien for å dra på jakt sammen, knuse banditthovedkvarter, spille et slag poker eller utforske den omfattende verdenen. Og det med opptil sytten andre spillere!

 

Så det er mulig å spille poker online med andre?

 

 

Så noen som kan svare på dette? Søkt på nettet, og det er mye om og men, noen sier det ikke er mulig, mens andre sier det er mulig. http://reddead.wikia.com/wiki/Posse Står det f.eks at det er mulig:

In a Posse a player is able to do all of the mini-games available in the single player, This includes Arm Wrestling, Poker and Drinking.

Dog er ikke helt overbevist.

Lenke til kommentar
Du kan riktignok ikke hoppe på de ordinære oppdragene, men det er absolutt ingenting i veien for å dra på jakt sammen, knuse banditthovedkvarter, spille et slag poker eller utforske den omfattende verdenen. Og det med opptil sytten andre spillere!

 

Så det er mulig å spille poker online med andre?

 

 

Edit: Flott anmeldelse, fikk en følelse med en gang jeg begynte å lese at dette førte mot en 10er.

 

Ja, det er mulig å spille minispillene med andre. Det inkluderer også poker :)

Lenke til kommentar
Du kan riktignok ikke hoppe på de ordinære oppdragene, men det er absolutt ingenting i veien for å dra på jakt sammen, knuse banditthovedkvarter, spille et slag poker eller utforske den omfattende verdenen. Og det med opptil sytten andre spillere!

 

Så det er mulig å spille poker online med andre?

 

 

Edit: Flott anmeldelse, fikk en følelse med en gang jeg begynte å lese at dette førte mot en 10er.

 

Ja, det er mulig å spille minispillene med andre. Det inkluderer også poker :)

 

Hvordan fungere det? Må du dra til et spesielt sted med posse'en din? Føler at jeg ikke er helt sikker enda, da jeg også har lest på div. andre sider som sier det ikke er mulig. F.eks: http://www.reddead.net/forums/thread-mp-free-roam-wish-list står jo mini-games, som jeg da antar poker inngår i.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...