Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (uke 19) (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heroes of Newerth (HoN) er et bra spill, ligner veldig på Dota (wc3). Det som er dumt med HoN nå, er at det koster penger. Jeg var med på beta men sluttet nå som det kostet penger. HoN er bedre enn dota, på mange måter. og for de som har spilt dota så er dette en oppgradering på nesten alt. Jeg spilte med kamerater som spilte/spiller LoL (League of Legends) og de fleste av dem syntes det var bedre, men vanskeligere.

Har man litt tid og penger til overs er HoN et bra spill, en ¨match¨ tar fra 25-60 min, spørs hvor mange man spiller. I HoN kan man spille alt fra 1vs1 til 5vs5 (med de nåværende banene).

Lenke til kommentar

Har dere enda ikke fått testa Heroes of Newerth så er det nesten OBLIGATORISK for alle som liker å konkurere mot andre i et lagbasert nettspill. Det er latterlig morro, men litt vanskelig for helt ferske folk de første matchene, da det tar 3-4 matcher før du liksom skjønner poenget, og da er det bare et eventyr fullt med mestringsfølelse og gleden av å sammen overvinne 5 andre (i 5v5, som er standard match setup).

 

Anbefales på det VARMESTE!

Lenke til kommentar

Var vel RK og TOW som så mest interessant ut blant disse spillene ja, og det passet igrunn veldig bra, siden jeg ikke har PS3! Disse må testes ut! :) Hadde ikke peiling på at RK skulle komme så kjapt ut! Er jo ikke lenge siden man bare hadde hørt rykter om det..

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...