Gå til innhold

Mer Alan Wake i juli (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jabba, du er ett veldig trist menneske som ser ut til å måtte validere egne valg med å hakke ned på andres. Det eneste du gjør, i hver eneste post, er å finne en måte å rakke ned på xbox. Gjerne uten noe å støtte utsagnene dine, eller å gi linker som motbeviser det du kommer med. Håper inderlig du vokser opp en dag slik at forumet slipper å høre på fjaset ditt mer, spesielt da i microsoft/xbox relaterte tråder.

 

Har greid første kapittell så langt. Var aldri med på hypen på dette, trodde faktisk hele greia kom til å bli en stor kalkun. Syns ikke spillet er 10/10 materiale så langt, men det greier virkelig å fange en meget god stemning og spenning i historien.

Lenke til kommentar

En fantastisk og unik opplevelse har det isåfall allerede vært etter kun 1time og 30minutter, skal spille mer nå som russe-kjæresten skal ut på byen.

Gleder meg vilt :)

 

Og konge at det kommer noe nytt og GRATIS allerede så fort, forhåpentligvis kommer det noe med jevne mellomrom før den eventuelle 2eren.

Lenke til kommentar

Har runda det nå.. Mje.. Var veldig mye av det samme. Tror ikke jeg kommer til å runde dette en gang til. De har tatt så mange elementer fra Resident Evil 4 at det nesten er latterlig.

 

Jeg ser ingen store forbindelser til Resident Evil 4, men jeg aner mange ønsker om å ligne Silent Hill 2 uten at de har greid det videre godt.

 

Uansett er det alltid hyggelig med mer materiale til et ålreit spill og at de gjør det gratis er enda mer hyggelig.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...