Gå til innhold

LittleBigPlanet 2 avduket (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er helt forferdelige nyheter.. Istedetfor å sitte oppe til langt på natt i tre-fire dager i strekk for å pusle sammen ett enslig brett, forventes det nå at vi skal lage hele spill. Det kommer til å ødelegge mitt sosiale liv, døgnrytme og psykiske helse! JEG GLEDER MEG! (men selvfølgelig bare hvis det er 100% baklengskompatilbelt med LBP1 og all DLC'en)

Endret av Discosmurf
Lenke til kommentar

Hentet fra http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21162112&postcount=214 :

 

Media Molecule loves that a lot of user-created levels in LBP1 were homages to classic games and laments that so many manipulations of the creation tools were necessary to do them. Sackboy won't need to be "hidden behind the curtain" when you make games with LBP2.

 

Dette er nå egentlig noe av det som er litt av sjarmen med LBP, mener jeg: Å se folk tappe inn i den lille ingeniøren i seg.

Det er ofte det som imponerer meg med enkelte brett, at designeren har tenkt utenfor boksen og brukt toolsa til å skape noe nytt og annerledes som folk kanskje ikke trodde var mulig.

Endret av Discosmurf
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...