mcgroven Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Ryktene er sanne, og vi har allerede sett spillet i aksjon. Les hele saken Siter Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 gode nyheter på en trøtt og trist mandag altså ser frem til sniktitten deres og for å se kosen spillet ser ut. har bare hatt LBP noen uker nå, men elsker det for alt det er verdt. Siter Lenke til kommentar
Discosmurf Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Dette er helt forferdelige nyheter.. Istedetfor å sitte oppe til langt på natt i tre-fire dager i strekk for å pusle sammen ett enslig brett, forventes det nå at vi skal lage hele spill. Det kommer til å ødelegge mitt sosiale liv, døgnrytme og psykiske helse! JEG GLEDER MEG! (men selvfølgelig bare hvis det er 100% baklengskompatilbelt med LBP1 og all DLC'en) Endret 10. mai 2010 av Discosmurf Siter Lenke til kommentar
Discosmurf Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hentet fra http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21162112&postcount=214 : Media Molecule loves that a lot of user-created levels in LBP1 were homages to classic games and laments that so many manipulations of the creation tools were necessary to do them. Sackboy won't need to be "hidden behind the curtain" when you make games with LBP2. Dette er nå egentlig noe av det som er litt av sjarmen med LBP, mener jeg: Å se folk tappe inn i den lille ingeniøren i seg. Det er ofte det som imponerer meg med enkelte brett, at designeren har tenkt utenfor boksen og brukt toolsa til å skape noe nytt og annerledes som folk kanskje ikke trodde var mulig. Endret 10. mai 2010 av Discosmurf Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.