Gå til innhold

Rollespilloppfølger i høst (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg likte òg Two Worlds godt når eg endeleg kom over det dårlege førsteinntrykket. Det er på ingen måte eit feilfritt spel, men absolutt ein lovande start for Reality Pump. Av dei store åpne RPG-ane som kom ut rundt samme tid, plasserar eg TW over Oblivion og under Gothic 3.

 

Der er veldig gode sjansar for at dette blir kjøpt. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

@Patrick1991

 

:) Du får nok berre leve med det. Ikkje alle synest Oblivion var det perfekte rollespelet, for å seie det slik. Eg har argumentert ein del for meininga mi tidlegare, du får bruke søkefunksjonen om du er nyskjerrig.

 

Kay

 

Må inrømme at jeg tok av litt med vilje da. :lol: Kan inrømme at Oblivion ikke er favoritt-rollespillet mitt heller, der Lucas Arts sitt Star Wars: Galaxies kommer på topp for min del. ^_^

 

Så lenge de får noen bedre stemmer i spillet så er jeg med, avinstallerte TW1 sekundet jeg hørte voice actingen. For seriøst, det er grenser.

 

I know, right? Let opp "Master Bator" på Youtube hvis du liker dum og pervers humor. :lol:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Enig i rangeringen til KayAU.

 

Gothic 3 > Two Worlds > Oblivion

 

Jeg vil kanske også snike Morrowind inn mellom G3 og TW for å utdype. Kan forøvrig ikke komme på noe til høyre for Oblivion... *POW* Take that TES4! :whistle:

 

Orket forøvrig aldri å spille ferdig Two Worlds. Mot slutten av spillet (tror jeg) ble våpenet mitt altfor bra og ingen fiender ga lenger noen utfordring. Dessuten ble det litt Rinse&Repeat.

 

Det jeg kanskje husker best fra spillet var det interessante soundtracket. Spillet hadde også antydninger til stemningsfull verden, så jeg er spent på hva de kan få til i oppfølgeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...