Gå til innhold

Nytt innhold for X3: Terran Conflict (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om spillet har noen mangler er det rett og slett fantastisk :D Egosoft har også, i motsetning til mange andre (les Activision/IW), forstått hvordan man skal behandle kundene sine. Hvis du ikke har prøvd X3 anbefales det, om ikke annet for å støtte en utvikler av PC-spill (i mine øyne den beste platformen for spill).

Lenke til kommentar

Den stygge grafikken på sektoren man starter i Terran Conflict demotiverer meg stadig til å fortsette :( Ser bare så fordømrade stygt ut selv på høyeste innstillibger.

 

Kan alltids velge en annen start og unngå Terran sine områder fullstendig :)

(det er mulig å kjøre gjennom terran storyline seinere, jeg har gjort det og jeg startet som bankrupt assassin. Det er en del av de større oppdragene (storylines) som krever at den er gjennomført)

Lenke til kommentar

Nå er det en god stund siden jeg sist prøvde x3. Har mye blitt endret til det bedre også i x3? eller er det bare terran conflict som har fått overhalingen?

 

2.6 patchen er til Terran Conflict. Det er et selvstendig spill. Den virker ikke i Reunion.

 

Det går litt fortere å bygge seg opp i TC enn i Reunion, men samtidig er det enkelte syke oppdrag der (The Hub ..) som man gjerne bør ta før eller siden (The Hub for å få player HQ oppdraget etterpå). Om du føler for det kan du bruke flere måneder på samme spillet, kanskje flere år. Jeg synes TC er morsommere å spille enn x3:r.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...