Gå til innhold

–?? Du vil bli overrasket over Natal (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var så dum å drog innom spillmagasinet sine artikler som var lenket i artikkelen, herres for noen lesere som er der...

 

Jaja, Natal og Wii vil alltid ha ett problem for min del. Ingen feedback. Om jeg parrerer vil ikke noe stoppe meg når jeg "treffer" sverdet, også er det den evinnelige feiltolkingen jeg har merket i spillene jeg har prøvd på Wii så langt.

Lenke til kommentar

Er fremdeles veldig skeptisk til dette her. Tviler på at det blir noe for meg, men hvis det mot formodning skulle bli så fantastisk som Microsoft skal ha det til så skal du ikke se bort fra at jeg investerer i en Xbox 360 og Natal. Selvfølgelig må de først overbevise meg om at det er verdt å satse på. :)

 

Jaja, Natal og Wii vil alltid ha ett problem for min del. Ingen feedback.

Er litt enig der, det ødelegger illusjonen de prøver å skape.

Lenke til kommentar

 

Jaja, Natal og Wii vil alltid ha ett problem for min del. Ingen feedback. Om jeg parrerer vil ikke noe stoppe meg når jeg "treffer" sverdet, også er det den evinnelige feiltolkingen jeg har merket i spillene jeg har prøvd på Wii så langt.

 

Hva mener du med ingen feedback egentlig. Så hvis du kaster f.eks. en basketball til meg, hvordan kan jeg ta imot den da?

 

Hva er egentlig forskjellen på de tre teknologiene, sånn i praksis?

Lenke til kommentar

 

Jaja, Natal og Wii vil alltid ha ett problem for min del. Ingen feedback. Om jeg parrerer vil ikke noe stoppe meg når jeg "treffer" sverdet, også er det den evinnelige feiltolkingen jeg har merket i spillene jeg har prøvd på Wii så langt.

 

Hva mener du med ingen feedback egentlig. Så hvis du kaster f.eks. en basketball til meg, hvordan kan jeg ta imot den da?

Det han mener med ingen feedback er vel at man ikke merker det når sverdet treffer noe, altså det er bare signaler som går fra "kontrolleren" til spillet, og ikke den andre veien. Du stopper ikke å veive meg armene/kontrolleren selv om sverdet på skjermen treffer en stein eller lignende. :)

 

Var i alle fall slik jeg tolket det. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Tror nok ikke det, han glemte sikkert bare å nevne Move. Den "feedback" teknologien er nok fremdeles noen år inn i fremtiden (i.e. helt til jeg er ferdig med å designe den altså :p).

Ein får jo faktisk ein slags respons på Wii, på grunn av vibrasjon i kontrollaren. Men elles er det so det vert sagt her fint lite.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...