Gå til innhold

Dynamisk verden på nettet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

intressangt, men har hørt mange si at de skal la spilleren påvirke verden også blir det så vidt noe av det.

 

så håper de gjør det ordentlig så man faktisk ser og føler forandringene som blir gjort, men grafikken i spillet var nydelig så vi får se hva det blir til. kan bli en intressang tittel dette, men markede er veldig konkurranse dyktig nå :p

Lenke til kommentar

Var mer det at det virker fantastisk lite nyskapende. "Spillerene skal få påvirke værden" er jo overhodet ikke noe nytt under solen. Utvikler lover gull og grønne skoger, og det ender opp med noe som failer ganske fort...

 

Er jeg den eneneste her som savner noe virkelig nyskapende...et mmo hvor ikke ALT er gjort før? Et mmo MÅ ikke nødvendigvis bestå av alver og harry rustninger for å lykkes..

Lenke til kommentar

Var mer det at det virker fantastisk lite nyskapende. "Spillerene skal få påvirke værden" er jo overhodet ikke noe nytt under solen. Utvikler lover gull og grønne skoger, og det ender opp med noe som failer ganske fort...

 

Er jeg den eneneste her som savner noe virkelig nyskapende...et mmo hvor ikke ALT er gjort før? Et mmo MÅ ikke nødvendigvis bestå av alver og harry rustninger for å lykkes..

 

Eve gjør det da særdeles bra og det er jo sci-fi :p Problemet er vel gjerne at dynamikken i MMO markedet er ganske annerledes enn i andre sjangre...

Lenke til kommentar

Eve gjør det da særdeles bra og det er jo sci-fi :p Problemet er vel gjerne at dynamikken i MMO markedet er ganske annerledes enn i andre sjangre...

 

Eve er et fantastisk MMO synes jeg og virkelig et som fortjener muligens mer anerkjennelse enn det har fått. En anelse hardt å lære, men virkelig et anderledes og stilig spill i et hav av dårlige. En av de få hvor spilleren virkelig har styringen...

 

Flere slike:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...