Gå til innhold

Nytt Oddworld på is (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde de allerede hadde sagt at de skulle fokusere på animasjonsfilm elno jeg :p

 

Uansett er det litt moro at de sier de ikke vil eksperimentere aggressivt med serien siden Oddworld: Strangers Wrath jo var et av de mest originale spilla til forrige generasjons konsoller! Det hadde et gameplay som ikke liknet de forrige spill i det hele tatt, med nesten ingen karakterer fra de andre oddworld spilla.

 

Jeg synes de altså allerede var ganske flinke til å eksperimentere, men de har kanskje lært at det ikke nødvendigvis selger. Så kan det jo hende at de kanskje ikke er såpass sikre på at resultatet blir fantastisk godt denne gangen.

Lenke til kommentar

Dette var trist, selv om jeg egentlig gikk har antatt at serien var død for lengst uansett.

 

The Oddbox frister forøvrig en hel del, særlig hvis spillene er optimalisert for dagens konsoller og PC'er.

 

Har også et veldig gode minner fra de to første i serien, særlig det å prompe så fangene ler, og så le når de promper. Ah, for en herlig sirkel av billig humor ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Dette var trist, selv om jeg egentlig gikk har antatt at serien var død for lengst uansett.

 

The Oddbox frister forøvrig en hel del, særlig hvis spillene er optimalisert for dagens konsoller og PC'er.

 

Har også et veldig gode minner fra de to første i serien, særlig det å prompe så fangene ler, og så le når de promper. Ah, for en herlig sirkel av billig humor ^_^

 

 

Humoren var noe av det viktigste virkemidlet for meg. Deilig galgenhumor :) Brukte fantastisk mye tid på 1 og 2. De andre har jeg faktisk ikke prøvd. Veldig leit at dette gikk i stå.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...