Gå til innhold

Flere leketøy for Rico (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler vi som kunder blir spyttet på, de selger oss spill til full pris og forventer at vi skal betale uproposjonalt mye for veldig lite innhold.

JEg vil mye heller at spillselskapene viser empati for kundene i stedet for å tyne maksimalt med profitt ut av spillene sine.

Endret av Predicted
Lenke til kommentar

Just Cause 2 er et av de mest tettpakkede spillene på markedet hva innhold angår, så hvis du skal klage på DLC tror jeg nesten ikke du kunne valgt et verre eksempel. Ved å bare kjøpe spillet uten noen form for DLC får man lett 60-70 timer med pur moro ut av det. Og hvis du ikke har gått lei etter det kan du sikkert legge til 30-40 timer eller mer hvis du vil fullføre spillet 100%. Med 104 kjøretøy, 49 sideoppdrag og et helt sykt stort spillområde med hundrevis av landsbyer, militærbaser, storbyer, easter eggs og ting og tang man kan sprenge til himmels, syns jeg det er helt greit at de ønsker å melke litt mer penger ut av fansen. Det har de fortjent.

Lenke til kommentar

Føler vi som kunder blir spyttet på, de selger oss spill til full pris og forventer at vi skal betale uproposjonalt mye for veldig lite innhold.

JEg vil mye heller at spillselskapene viser empati for kundene i stedet for å tyne maksimalt med profitt ut av spillene sine.

 

 

Når 16kr blir uproposjonalt mye så må en lure litt :p

 

Synes det er kjempe bra dem kommer med slike ting, har kjøpt monster trucken for noen små kroner og den var jo helt konge! Nei jeg sier mer DLC! Spesielt når det er så bra og passende som til Just Jause 2 :)

Lenke til kommentar

Tjah... jeg venter hovedsaklig på hovercraften som var visstnok allerede tilgjengelig med limited edition. Nye jagerfly er ikke min prioritet.

 

Se her!

(fra 01:00 og utover)

 

 

Forøvrig skjønner jeg ikke helt hva Predicted reagerer på. Spillet er jo i utgangspunktet allerede "fullstendig" og tettpakket med mange kjøretøy. Jeg synes det er bra at de gir muligheten til å ha enda flere å leke seg med dersom man vil. Jeg føler ikke at spillet er "halvert" når spillområdet allerede er så stort og at antall kjøretøy er på over 100 uten utvidelsespakke. HVIS du vil ha flere kan du betale, hvis ikke er spillet billigere for deg.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...