Gå til innhold

Slank Xbox 360 til jul? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alright fellow babies! Pachter er virkelig awesome, ja!

 

Jeg tror virkelig det er noe i disse ryktene, det er nesten bare alt for åpenbart nå som MS kommer med Natal. La oss innse, maskinvaren til Xbox er ikke akkurat kjent for å være bombesikker. En ny konsoll kan gjøre noe med dette imaget. I tillegg blir den mindre, som igjen er positivt. Jeg tipper også at harddisken blir integrert i kabinettet, og at gamle harddisker på den måten ikke kan benyttes. Det at de akkurat la til støtte for USB-lagrinsenheter ligger til rette for at det vil bli lettere å overføre data fra en Xbox du allerede eier, til en ny Xbox.

 

Men ja, det er spennende. Vi får nok høre om dette på E3 dersom det er en realitet. :D

Lenke til kommentar

Ja, eg og synes godt om Pachter - sjølv om eg synes dette nye "Pach-Attack" er ein smule harry.

 

Eg håpar det er noko i dette ryktet, då eg godt kunne tenke meg ein ny xbox. Ein som støyar litt mindre (sjølv om det ikkje er problem for meg..), og ein utan det som eg kallar "the brick of justice" - uvisst kvifor.. Eg meinar sjølvsagt strøm-mastodonten som heng fast.

 

Og det virkar logisk at Microsoft vil få folk til å opne augo for 360 igjen no når Natal kjem. Og viss denne kjem bundla med ein flett-ny Xbox 360 så vil nok berre dette selge eit par enhetar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...