Gå til innhold

Gears of War 3 vist frem (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes traileren var helt ok. I og med at det er et år til spillet kommer så hadde jeg ikke så store forventninger til "avsløringen".

 

Gleder meg dog til å nok en gang kontrollere kjøttbergene fra Sera. Nå er det bare å kle på seg bilpansrene og pusse motorsaggeværet mens vi venter på at spillet blir lansert.

 

Godt å vite det kommer minst 1 bra "ekslusivt" spill til X360 fremmover.

Moroklumpen. Alan Wake, Crackdown 2, Fable 3, Halo Reach, drøsseviss med XBLA-spill og pc/360-spillene Splinter Cell Conviction, Portal 2 og Mass Effect 3 sier hallo.

Lenke til kommentar

Ummm. Er veldig mye nytt i videoen. Hele gjengen har nye rustninger, den ene Lanceren er den gamle typen som ble brukt før COG møtte på Locustene (bajonettene knakk da de prøvde å stikke ned Locuster, så de ble byttet ut med en nyere modell med motorsag), Dom ser utrolig mye mer sliten og nedbrutt ut, Anya er med og det er en arme med flerarmede monstre i bakgrunnen. Ikke lite nye 3D-modeller med andre ord.

 

Tror du har misforstått "melking" litt. Melking er når man lager oppfølgere for å tjene penger på en spillserie som ble overraskende populær eller som egentlig ikke trenger noen oppfølger. Eventuelt når man lager oppfølgere til spill som ikke har noe mer å gi. Gears of War har vært planlagt som en trilogi helt fra starten av, bakgrunnshistorien tåler langt flere titler og foreløpig har det ikke vært noe tegn på at serien vil stoppe opp rent innholdmessing på en stund.

Lenke til kommentar

Føler det samme som TCi her. Spilte en del GoW før, men føler ikke noe hig etter et 3. spill. Føler jeg liksom har spilt fra meg, og vil ha noe nytt. Om det blir samme greia med GoW3 er jeg ikke sikkert på om jeg gidder spille det. Egentlig aldri spilt spillene for historien, men for action. Og føles som om jeg rett som det er heller kan spille et av de første spillene om igjen, om dette blir like repetitivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...