Gå til innhold

Battlefield 1943 snart til PC (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg ble litt forvirret av artikkelen. Først skumma jeg litt gjennom fordi jeg hovedsaklig var opptatt av datoen. Så når jeg ikke finner datoen så begynner jeg å leite litt grundigere. Ingen dato i det heletatt, bare en link til en blogg hvor de skryter av å ha solgt for gull og med det jeg oppfatter som en småfrekk kommentar til PC-communityen.

Soon our PC fans will also be able to get in on the action that Xbox 360 and PS3 users have been enjoying since July 2009.

 

Når det gjelder spillet i seg selv. Ikke noe jeg har planer om å kjøpe. Prøvde meg på BC2, men det virker som at DICE tar spillserien sin i en annen retning enn det jeg liker å spille så da venter jeg heller til BF3. Hvis det kommer da riktignok.

Lenke til kommentar

tror ikke jeg gidde å kjøpe dette da BC2 allerede er ute.

Hvis dette kommer i nær fremtid så må jeg si jeg stusser litt på tidspunktet for lansering. Hadde lyst på dette i fjor våres og sommer, da det var lenge siden ett nytt BF spill (eventuelle titler på konsoll er eksludert, er ikke av interesse for meg) hadde sett dagens lys. Men nå har BC2 kommet, og dekker fint mitt behov for BF morro. Så tviler på at det blir noe kjøp på meg, hadde de fått det ferdig i fjor sommer sammen med konsoll utgavene (eller høsten som i utgangspunktet) så hadde jeg nok kjøpt både 1943 og BC2, da 1943 hadde vært ett greit "vente spill" til en større bf utgave dukket opp.

 

Her må jeg lurer litt på hva EA/Dice har tenkt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...