Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars The Old Republic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Bioware er flinke, og jeg tviler ikke på at dette blir et komplett produkt. Jeg er glad for at dere presiserte hvor dere spilte, altså i en lukket instans. Vi vet altfor lite om hvordan resten av spillet blir, og det er det jeg er spent på.

 

Ellers, fin artikkel. Dere formidlet det som var å formidle på en bra måte :)

Lenke til kommentar
Denne MMO-tungvekteren har mer enn lyssverd og jedikrefter å by på. Les hele saken
heisann jeg har testet dette spillet ganske grundig i å med at jeg egentlig liker sci fi & mmoèr men jeg håper jeg ikke tråkker på noen hardcore fans som vil ha flere spillere til seg men jeg må få lov til å si dette er kanskje det mest bedri... spillet ute på markedet med elendig spille grafikk å helt uinterresant gameplay ... jeg ble veldig veldig skuffet!elsker gamer.no review men dette blir rett å slett helt galt i mine øyne ! god helg!(ps vet det er kanskje noen skrive feil her å der på mitt innlegg skrevet i full hast ^^ )

 

Ja hvor har det så vært du har testet det? Tror du blander dette spillet med det gamle republic commando, eller knights of the old republic.

 

Og tror ikke så langt jeg vet, at betaen enda er startet.

 

Og etter språket å dømme, kan du neppe være journalist som har fått testet spillet?

 

Hvis du ikke har testet det er det jo dårlig gjort å uttale seg om det hvis du ikke liker konseptet/spillet. Da gjør du bare livet unødvendig surt for andre. Vi har forhåpninger. :)

Endret av PcAj
Lenke til kommentar

ok jeg er bare en vanlig gamer ! jeg beklager jeg skal finne ut om jeg blander ! jeg fikk beta på et starwars for noen måneder siden om jeg roter det til i hodet så tar jeg på meg allt å trekker tilbake det jeg sa ! sorry gutta no hard feelings ^^. la meg bare finne ut hvem jeg testet trodde de kun hadde et mmo ute !

fjernet det jeg sa til jeg vet hvem jeg snakket om ^^ :o

Endret av Gjerpen
Lenke til kommentar

Ikke noe problem. Grafikken ser jo faktisk nokså lik ut i Star wars og Star trek online.

 

Blir artig å se om dette spillet slår til. Det jeg er mest opptatt av er selve flyten og følsesen av combaten. Nå for tiden er det AoC som er kongen på den haugen syns jeg.

 

Jeg håper dette blir bra, men det må bli veeeeldig bra for at jeg velger det fremfor The Secret World eller APB. Time will tell :)

Lenke til kommentar

ok jeg er bare en vanlig gamer ! jeg beklager jeg skal finne ut om jeg blander ! jeg fikk beta på et starwars for noen måneder siden om jeg roter det til i hodet så tar jeg på meg allt å trekker tilbake det jeg sa ! sorry gutta no hard feelings ^^. la meg bare finne ut hvem jeg testet trodde de kun hadde et mmo ute !fjernet det jeg sa til jeg vet hvem jeg snakket om ^^ :o

 

Hey, chill! Du har full rett til å uttale deg. Det er bare godt å vite hva som er saken. Og for alt jeg vet hvis du har testet det, beta, så er det jo en beta, og da kan det jo være elendig hvis det er mye bugs og slikt. ;)

Lenke til kommentar

Håper spillet blir bra og gleder meg til å følge utviklingen. Eneste jeg er usikker på er grafikken da jeg egentlig aldri har likt "stylized realism" selv om det fungerte veldig bra i WoW.

 

Min våte drøm er et skikkelig "hardcore" skittent / dystert StarWars MMO beregnet på "voksne" en gang i fremtiden. Vet jeg ikke får det med dette spillet, men gleder meg likevell til å få teste det da BioWare pleier å levere gode historier :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...