Gå til innhold

USB-lagring bekreftet til 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er mange som blir litt forvirret av dette. Xbox 360 støtter jo allerede minnekort og eksterne harddisker som bruker USB, og det både har vært og vil fortsette å være mulig å se på filmer/musikk/bilder fra så store harddisker du måtte ønske. Den nye funksjonen derimot har ikke noe med dette å gjøre, den gjør det bare mulig for deg som kunde å kjøpe din egen USB minnepenn på opp til 16GB (dvs at Xboxen bruker max 16GB av den tilgjengelige plassen) som du kan bruke som et offisielt Xbox 360 minnekort - altså til å innstallerede Arcadespill på, kopiere profiler, lagre savefiler osv.

 

Oppsummering:

Gammelt nytt: Du kan se på filmer, høre på musikk og se på bilder fra eksterne enheter.

Nye nyheter: Du kan bruke 16GB av en ekstern enhet som en offisiell minnebrikke

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Yes! Dette var på tide så slepper eg og drasse med meg HDDèn mellom her eg bur nå og heimplassen min.

 

Har 2 X360, og har savegame på ME1 på den heime, så eg må ta HDD att og frem i tide og utide...

 

Andre eksmpler også, så dette var på tide.

 

 

Forsatt teit at det har satt en så lav grense på dette.. Skulle ønske jeg kunne sette inn min 250GB usb HDD så bruke den. Det hadde vært sweet <3

Lenke til kommentar

Tror nok at 16GB grensen er med hensikt. Er sikkert en måte å forhindre at noen utvikker en måte å spille av IMG av spill, som de kan på Wii.

 

Nøyaktig hvordan skal 16GB grense hindre dette? Kan forstå det kan bli irrterende for en pirat å måtte legger over spill til usb'en konstant, men likevel. Jaja, ikke noe jeg trenger bry meg med.

 

Hyggelig nyhet for meg, flyttet for litt siden og lot den gamle xboxen stå igjen hos brodern så trenger å få overført savegames :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...